Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Da er det lørdagskveld. klarte og sovne på sofan og glemme at man skulle ut å spise med venner. så da ble det taco på meg hjemme:) Så får man forfriske seg med en kald 1664 og en jack and coke. så er man snart klar for vors:)
Gjest Sitronkake Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Jeg har selskap av min gode venn Carlsberg.
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Jeg har selskap av min gode venn Carlsberg. det er en veldig hyggelig venn så kos deg med den:)
Swirly Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Ser på Harry Potter og drikker julebrus. Lader batteriene!
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Kos deg med hobbitene da:) kan være lurt og lade batteriene... må si at jeg ikke blir lei meg når jula er over. pst. håper du drikker den eneste julebrusen? lhmr/hamar.
Wonders Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 i kveld skal jeg betale 60 kr som var rest igjen på en regning...og finne ut hvordan det manglet på autotrekket når kontoen var full, og trekket er på mere enn regningen... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå