Gå til innhold

Motstridende følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr nå som virker ganske interessert, men problemet for meg er at jeg blir både tiltrukket og litt frastøtt av han på samme tid. Han virker så utrolig snill og god og på noen måter liker jeg han godt, så er det andre ting som gjør meg usikker.

Som regel pleier jeg å vite hvor jeg står, men med denne fyren er det vanskelig. Merker til tider en sterk tiltrekning som setter meg ut litt for så plutselig å forsvinne. Jeg vet jeg gir motstridende signaler til han, og det stemmer jo utfra hva jeg føler.

Hva skal jeg gjøre for å finne ut av dette? Kan jo fortsatte å møte han, men vil ikke "holde" på han heller siden jeg tror han er såpass interessert. Vil ikke såre han unødvenddig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ingenting om hva som kjølner interessen?

Skrevet

Hva er spørsmålet?

Anonym poster: 04543cb15d67d1741150a28e6739b288

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg dater en fyr nå som virker ganske interessert, men problemet for meg er at jeg blir både tiltrukket og litt frastøtt av han på samme tid. Han virker så utrolig snill og god og på noen måter liker jeg han godt, så er det andre ting som gjør meg usikker.

Som regel pleier jeg å vite hvor jeg står, men med denne fyren er det vanskelig. Merker til tider en sterk tiltrekning som setter meg ut litt for så plutselig å forsvinne. Jeg vet jeg gir motstridende signaler til han, og det stemmer jo utfra hva jeg føler.

Hva skal jeg gjøre for å finne ut av dette? Kan jo fortsatte å møte han, men vil ikke "holde" på han heller siden jeg tror han er såpass interessert. Vil ikke såre han unødvenddig.

Jeg vil anbefale deg å lese litt rundt på denne siden her:

http://marriedmansexlife.com./

-------------------------------------------------------------------

Fra artikkelen "Alpha and Beta Male Traits":

The Alpha Traits are those associated with classic “manly man” strengths. Power, dominance, physical ability, bravery, wealth, cool and confidence. Oh and good genes. These are the things that attract women and turn them on sexually. The Alpha Traits are linked to the dopamine response in women.

(...)

The Beta Traits are those associated with the strengths of being a nice guy / “family man”. Kindness, being a good listener, the ability to help with the children, dependability, thoughtfulness, compassion and patience. These all create a sense of comfort and safety for the woman, and relax her because she feels that if she became pregnant, the Beta Trait male isn’t going to abandon her and the baby.

(...)

So Alpha Traits create attraction and that “in love” feeling, and Beta Traits create the pair bond and makes her feel relaxed enough to have sex. You need a balance of both Alpha and Beta in a marriage to maximize her desire to have sex with you.

----------------------------------------------------

Kan det hende at han fyren din rett og slett er "litt for snill"? Litt for beta, rett og slett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...