liv Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Noen som har prøvd??? Fins det i oslo og hva koster noe sånt?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Jeg fikk det gjort på Frogner Hud og Sol i Skovvn. 2 Jeg ble kjempefornøyd, og fikk en jevn og fin farge. Desverre varer bare fargen i ca 5 dager, og det er litt dyrt (husker ikke prisen, gjorde det på nyttårsaften). Men absolutt verdt det for en fest eller to!
Gjest Paff Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Nei, desverre... Og jeg har prøvd å ta flere ganger etter hverandre for å få en dypere og mer holdbar farge - og det går ikke på meg ivertfall! Har forresten hatt en tråd om dette for ikke så lenge siden under velvære. Jeg har betalt 250,- i Bergen.
liv Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2004 hørte at det skal være noe som varer i 14 dager også..
*Lene* Skrevet 11. mars 2004 #6 Skrevet 11. mars 2004 Jeg bestilte time til dette nå i dag! Fikk beskjed om det skulle vare i 5-10 dgr..Men at det uansett var mest effekt de2-3 første dagene! Der jeg skal gjøre tok de 395 kr! Jeg er kjempespent! Har tenkt å gjøre det isteden for solarium (får panikk inni dem) siden jeg gifter meg i mai! dette blir da en "test" :-)
Gjest agurk Skrevet 11. mars 2004 #10 Skrevet 11. mars 2004 Jeg så ikke friends i går.. Noen som vil forklare?
~sikka~ Skrevet 11. mars 2004 #11 Skrevet 11. mars 2004 Jeg så ikke friends i går.. Noen som vil forklare? Ja du går inn i et rom - så "spray-maler" de på deg brunfarge.
Gjest lillesol ikke innl Skrevet 11. mars 2004 #12 Skrevet 11. mars 2004 Har testet dette i dag, mellom jobben. Ble bra resulutat, men gleder meg til å dusje i morgen! Føles litt klissete! Betalte ingenting jeg da, men de tar 398,- for en behandling der jeg var ihvertfall. Kommer nok til å gjøre det igjen! LilleSol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå