Gå til innhold

gjestetøfler

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i en undertøysbutikk her denne uken. overhørte en brud som var på utkikk etter hvite fluffy tøfler til bryllupet sitt. damen i kassen smilte søtt og sa jada, vi har sånne vi :) jeg smilte for meg selv og tenkte så søtt med hvite sånne til bryllupsnatten eller noe.

helt til bruden høyt annonnserte at hun skulle bestille femtitre par, for hun skulle ha til alle de kvinnelige gjestene i bryllupet sitt. damen i kassen sperret øynene opp, jeg sperret opp ørene. seriøst? joda. forklaringen var at "alle" damer blir så slitne av å gå i trange høyhælte sko, og hun ville ikke ha gjester ruslende rundt med ødelagte strømpebukser på bare føtter. løsningen er selvsagt å kjøpe inn fluffy tøfler til alle.

bridezilla? in my book, yezz.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg har misforstått uttrykket bridezilla, men jeg trodde det var ment for bruder som var altfor opptatt av SEG SELV, og ikke gjestene. Denne bruden i butikken var nå ihvertfall opptatt av gjestenes ve og vel. Kritiser i vei for at folk bruker pengene sine på andre ;-)

Anonym poster: d66c90057ba01d6c547d456d28f3acc9

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Oh my! Budsjettene til diverse posten er for høy hos noen. :ler:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Bridezilla i min håndbok for bryllupsplanlegging er at man tar detaljene til et nytt nivå og bruker unødvendig mye tid og ressurser på dill og dall som ikke betyr noe son helst. Man blir litt høy på sitt eget opplegg.

Jeg føler meg sånn en gang iblant, ikke noe å anbefalle andre akkurat. :-)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tenker på bridezilla som en noe overengasjert kommende brud som "plager" folk i hytt og pine for å få det som hun vil - gjerne kombinert med en litt for stor tro på at man er midpunkt i noe veldig viktig og litt på en egotripp.

Wikipedia (så langt det kan ansees som en troverdig kilde) har denne definisjonen:

http://en.wikipedia....wiki/Bridezilla

Forøvrig synes jeg folk kan bruke pengene på akkurat det de vil. I dette tilfellet var det jo en god dag for butikkinnhaveren :-)

Endret av Portvinpiken
Skrevet

Ikke søren om jeg som bryllupsgjest hadde tusla rundt i hvite tøfler og selskapskjolen på :fnise: Men det var nå søtt tenkt av bruden da.

• Liker 2
Skrevet

Håper hun har nevnt det i invitasjonen slik at man kan ha på seg noe som går bra til hvite fluffy tøfler, da..

Lite kleint å komme i lilla lårkort kjole, og ende opp med pelstøfler, da.

Skrevet

Håper hun har nevnt det i invitasjonen slik at man kan ha på seg noe som går bra til hvite fluffy tøfler, da..

Lite kleint å komme i lilla lårkort kjole, og ende opp med pelstøfler, da.

Man kan fort se ut som kveldens underholdning for den voksne del, nemlig stripperen :ler:

Anonym poster: cf4eda2ae1b562358e9633b897f65b16

Skrevet

Mamma og pappa var i bryllup for noen år siden. Han som skulle gifte seg er en meget rik mann, og har en svær villa. Bryllupet ble holdt hjemme i dette huset med over 100 gjester. Sjokket var stort da de kom og alle fikk utlevert tøfler, de ville ikke ha parketten ødelagt.

Haha, altså jeg ser jo den med parkett og høyhelte sko, men hvorfor ikke leie et flott lokale når man likevel er styrtrik.

Anonym poster: 1bea18d5bf74066ef3cf97bfc0790aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...