Gå til innhold

Glutenfrie pepperkaker - borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere glutenfrie folk her som har lagt merke til at ALLE butikker plutselig ikke har de glutenfrie pepperkakene fra semper lenger?

Jeg lurer på om det er noen grunn til det? Jeg har kjøpt dem inntil nylig - har funnet det nesten overalt. Men nå er det INGEN butikker som har lenger. Syns det er litt rart at alle plutsleig er utsolgt. Har vært i sikkert 6 butikker.

Anonym poster: a9945932aaac4e9a390b97f44c500bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er utsolgte i alle butikkene jeg har lett etter dem i alle fall.

Merkelappen står på hyllen, så de har ikke gått ut av sortimentet, men utsolgte er de uansett.

Skrevet

Har ikke sett merkelappen lenger heller jg.

Men jaja, da er det vel bare utsolgt da rett og slett - syns bare det er rart at absolutt alle butikkene ble utsolgt samtidig :P

Skrevet

Har ikke sett de noen steder overhodet jeg.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett de noen steder overhodet jeg.

Jeg har kjøpt dem både på rema, rimi og meny gjennom desember.. Tror faktisk joker har hatt også.

Skrevet

Etter en jul uten pepperkaker har jeg lært at det er viktig å være tidlig ute. De fleste butikker tar inn så mye de kan, men Semper klarer ikke produsere nok. Sjekk helsekosten, de kan ha noen igjen. Og spør betjeningen om de kan sjekke lageret.

Skrevet

Ultra i Ski har iallefall mengder...fortsatt. Hvis noen fortsatt trenger ;)

• 1 måned senere...
Gjest Borghild
Skrevet

Sikkert ikke så aktuelt lenger, men de hadde masse igjen på matbutikken på Nordbysenteret på fredag. Kjøpte med en pakke siden jeg hadde hørt at de var så gode og dæven så gode de er! Beste pepperkakene jeg har smakt! Må hamstre før neste jul. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...