Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Vi har åpen kjøkkenløsning og når samboer ser TV/nyheter så kan det være jeg skjærer opp grønnsaker/mat. Skjæringen lager selvsagt lyder selv om jeg forsøker å være stille. Da utbryter han han bare oppgitt en klagelyd, og blir sur og irritert. ???what.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Vi har åpen kjøkkenløsning og når samboer ser TV/nyheter så kan det være jeg skjærer opp grønnsaker/mat. Skjæringen lager selvsagt lyder selv om jeg forsøker å være stille. Da utbryter han han bare oppgitt en klagelyd, og blir sur og irritert. ???what. Han får bruke hodetelefoner da, så slipper han å høre. Eller så hadde jeg rett og slett bare ignortert klagingen hans. Har man åpe kjøkkenløsning, så må man neste tåle lyder. 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Jeg tåler ikke matlyder, men dette er pga min anoreksi. Klagernhan bare, eller ligger det noe mer bak? Anonym poster: 03dc57764db3e169548be8401786a205 1
Pringle Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Det kan være at han virkelig blir forstyrret når han følger med på noe, at han er sensitiv for lyder/støy (skjer det i andre sammenhenger også?) evt kombinert med dårlig samvittighet for at du strever på kjøkkenet mens han koser seg med TV-titting...
Gjest Pippi1979 Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Vi har åpen kjøkkenløsning og når samboer ser TV/nyheter så kan det være jeg skjærer opp grønnsaker/mat. Skjæringen lager selvsagt lyder selv om jeg forsøker å være stille. Da utbryter han han bare oppgitt en klagelyd, og blir sur og irritert. ???what. Da hadde jeg satt meg ned og bedt han lage maten!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 nei vettu hva. da får han lage den sabla maten sin selv om han ikke tåler at du skjærer grønnsaker eller noe. Anonym poster: 9ace9b735de7a9152eaafe34f64c1236 3
Bernardette Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 Det hadde jeg gitt fullstendig faen i. 5
Zim0na Skrevet 23. desember 2012 #10 Skrevet 23. desember 2012 Vi har åpen kjøkkenløsning og når samboer ser TV/nyheter så kan det være jeg skjærer opp grønnsaker/mat. Skjæringen lager selvsagt lyder selv om jeg forsøker å være stille. Da utbryter han han bare oppgitt en klagelyd, og blir sur og irritert. ???what. Si til han at dersom han hadde hjulpet til med å skjære maten tidligere, så hadde du sluppet å gjort det mens han så på tv, og at du da heller kunne sittet og sett på tv med han, mens dere koset dere med maten! Mannfolk.. 5
Zim0na Skrevet 23. desember 2012 #11 Skrevet 23. desember 2012 Da hadde jeg satt meg ned og bedt han lage maten! Eller så hadde jeg sagt " du får lage mat selv, jeg drar ut på restaurant med noen veninner å spiser biff, så kan du bare sitte foran tvn å ete potetgull imens" hehe 2
Zim0na Skrevet 23. desember 2012 #12 Skrevet 23. desember 2012 Hmm, eller du kan hive maten, kjøre ut og kjøpe noe fastfood du vet han liker.., men kjøp det kun til deg selv... Så setter du deg foran han og eter og frister han uten at han får noe.. muhaha 3
Guadaloupe Skrevet 23. desember 2012 #13 Skrevet 23. desember 2012 Spør om han vil ha mat eller ikke!? Han må innse at han er heldig som har deg til å lage mat til han! 1
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2012 #14 Skrevet 23. desember 2012 kjenner meg igjen hos mannen din. skulle ønske at jeg ikke reagerte på sånne bagateller, men fokuset på lydene fra andre rom bare overgår alt, uansett å lav lydene er. Føles som lydene blir laget for å irritere noen ganger. Vet jo at det er bare falske og idiotiske tanker, men likevel så er dem der. (som sannkorn på øye) Det verste du kan gjøre er å kjefte på han egentlig, forklar han på ett annet tidspunkt at dette er hans svakeste punkt, og at han må gå i seg selv på dette området. skryt heller av han, og fortell han hvor harmonisk han er av og til hehe. Menn er kompliserte av og til også.
Gjest Violetta Skrevet 23. desember 2012 #15 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Da får han droppe tv-tittingen til du er ferdig da. Får være grenser for å styre. Endret 23. desember 2012 av Violetta 3
~white lady~ Skrevet 23. desember 2012 #16 Skrevet 23. desember 2012 kjenner meg igjen hos mannen din. skulle ønske at jeg ikke reagerte på sånne bagateller, men fokuset på lydene fra andre rom bare overgår alt, uansett å lav lydene er. Føles som lydene blir laget for å irritere noen ganger. Vet jo at det er bare falske og idiotiske tanker, men likevel så er dem der. (som sannkorn på øye) Det verste du kan gjøre er å kjefte på han egentlig, forklar han på ett annet tidspunkt at dette er hans svakeste punkt, og at han må gå i seg selv på dette området. skryt heller av han, og fortell han hvor harmonisk han er av og til hehe. Menn er kompliserte av og til også. Var da voldsomt som denne mannen skulle dulles med da! Han har ingenting å klage over, faktisk kunne han heller hjulpet til så hadde de blitt fortere ferdige. 5
LittDiva Skrevet 23. desember 2012 #18 Skrevet 23. desember 2012 Da hadde jeg satt meg ned og bedt han lage maten! Me too! Garantert!
Gjest Badebuksa Skrevet 23. desember 2012 #19 Skrevet 23. desember 2012 Hæææ. Du får si med en gang det kommer noe sånt at: "Tar det som et hint på at du ikke ønsker middag idag, det er greit, da lager jeg kun til meg ". Hihi.
MissStiles Skrevet 23. desember 2012 #20 Skrevet 23. desember 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå