missfidget Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 (endret) ,,, Endret 10. mars 2013 av bedheadmelissa
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Jeg må si meg helt enig!! Det er et mareritt når en skal prøve å finne noe fint..H&M har et utrolig dårlig utvalg fortiden! Er det noen som har tips om internett butikker der en kan finne klær?? Jeg har prøvd å lete litt men finner svært lite...Jeg bruker også ca str. 44 og kan derfor finne litt i vanlige butikker.. Men om en da skal finne noen klær på BiB avdelingene, f.eks. bukse, så lurer jeg fælt på hvem det egentig er som designer klærne..de er jo helt håpløse. F.eks. lommene er kjempe små, og blir dradd ut til siden, slik at rumpen se enda SØRRE ut. Ikke bare det, bena på buksene blir smalere og smalere til lengre ned på buksebena en kommer...??!! hmm...nei, det hele er forferdelig fortvilende..
missfidget Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2004 (endret) ,, Endret 10. mars 2013 av bedheadmelissa
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Flott! Men har du noengang prøvd å bestille over nettet bedheadmelissa? Hvilke erfaringer har du i såfall? :-)
Quinden Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Helt enig jenter! Var og så på klær i går og brukte ikke en krone, noe så grusomt kjedelig.
Quinden Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Helt enig jenter! Var og så på klær i går og brukte ikke en krone, noe så grusomt kjedelig.
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 mhm, kjenner til det ja! Men PAS har jo en god del fine klær! Sjekk ut det du også Quinden, om noe faller i smak!
Quinden Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 mhm' date=' kjenner til det ja! Men PAS har jo en god del fine klær! Sjekk ut det du også Quinden, om noe faller i smak! [/quote'] Ja, prøvde å gå på linken til PAS, men ingenting skjer :o Prøver igjen senere så ser jeg om jeg er heldigere da.
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #9 Skrevet 10. mars 2004 Ja gjør det du Quinden, for det går fint med meg når jeg går inn!
Quinden Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 Det var jo bærre lækkert!! Går det greit å bestille, det er jo et dansk firma. Noen som har prøvd?? :-)
Crazee Skrevet 10. mars 2004 #11 Skrevet 10. mars 2004 Det var jo bærre lækkert!! Går det greit å bestille' date=' det er jo et dansk firma. Noen som har prøvd?? :-)[/quote'] Har ikkje prøvd altså, men under "sælgere" så er det lista opp tre kontaktpersonar under Norge
Crispo Skrevet 11. mars 2004 #12 Skrevet 11. mars 2004 Ikke lett å finne klær nei... bestilte meg noen bukser i H&M's vårkatalog, men måtte bytte hele bestillingen.... blir nesten skremt når jeg ser hvilken str jeg må opp i. Finner aldri noe jeg liker i butikkene heller. Blir jo snart kle løs....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå