Gå til innhold

Hva er din definisjon på "slut/tøs/billig"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt spørsmål. Hva er deres definisjon på "løse kvinner"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Jeg har ingen definisjon på det foreløpig. Det blir mer til at eksempler skaper betydningen enn at betydningen eksemplifiseres av individer.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Det samme som med løse menn. Ligger rundt med hvem som helst.

Anonym poster: e26161bcc451cad99170bf14f53da623

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg sluttet å bruke slike ord/uttrykk om kvinner på ungdomsskolen. Så jeg har ingen definisjon.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg sluttet å bruke slike ord/uttrykk om kvinner på ungdomsskolen. Så jeg har ingen definisjon.

Likevel har du nok en ganske klar formening om hva som ligger i ordene. At du ikke bruker dem betyr ikke at du ikke vet hva det betyr.

Endret av Lincoln
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Likevel har du nok en ganske klar formening om hva som ligger i ordene. At du ikke bruker dem betyr ikke at du ikke vet hva det betyr.

Jeg har en anelse om hva andre legger i ordene, men jeg har ingen egen definisjon på de, fordi jeg selv ikke bruker de. Jeg håper andre, spesielt kvinner, slutter å bruke slike ord også.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en anelse om hva andre legger i ordene, men jeg har ingen egen definisjon på de, fordi jeg selv ikke bruker de. Jeg håper andre, spesielt kvinner, slutter å bruke slike ord også.

Så du benekter at ordet eksisterer? sært.

Skrevet

Hva jeg legger i Tøs/slut/billig er når folk gjør ligger med alt som beveger seg. Eller at de seksualiserer ALT de gjør i offentlighet..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Klart du har din egen definisjon. Din definisjon er hva du tror man mener når de sier at noen er løs eller slutty.

Endret av Lincoln
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Enkelt spørsmål. Hva er deres definisjon på "løse kvinner"?

Kvinner som har et så stort bekreftelsesbehov at du aldri kan stole på dem. De som ligger rundt og angrer på det i ettertid. Da har man ingen selvkontroll, ergo er man slut/løs/billig. De som ligger rundt, vet hva de driver med og står for det, anser jeg ikke som løse.

• Liker 4
Skrevet

Ikke hva noen har gjort men hvorfor. Er man notorisk utro. Har sex med andre kun for å imponere/skaffe seg fordeler/selvbekreftelse osv er du "billig" spør du meg. Om man derimot bare er glad i sex, og er trofast ellers spiller antallet ingen rolle.

• Liker 3
Skrevet

Har sex med andre kun for å imponere/skaffe seg fordeler/selvbekreftelse osv er du "billig" spør du meg.

Det du nevner der kalles prostitusjon i en mild variant.

• Liker 1
Skrevet

Det du nevner der kalles prostitusjon i en mild variant.

tomato, tomahto

Skrevet

Hvis en kvinne blir spurt av en helt fremmed mann på gata "Skal vi knulle?" og de 3 minutter etterpå er inne på et toalett på en kafé, og hun 10 minutter etterpå kommer ut med sæd både i fitta og i håret.

DET vil jeg betegne som en løs kvinne.

Anonym poster: b9439ece40b0e08a4ce24e0c7f0408e5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...