Gå til innhold

ekle barn....!?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer bare på en ting om dere som er her inne:

Synes dere alle barn er søte(fordi de er liten og uskyldige) eller SER dere at barn kan være det man kaller for fint:MINDRE pen!

Jeg har en bekjent av meg som er hos meg en gang iblandt...hennes unge synes jeg er ekkel,og ja,jeg kan tenke"stakkers barn"

Snakker aldri høyt om det..utenom min samboer...vi snakker om alt.

Leste i en tråd lengre nede om en som hadde sakt noe om en unge...og da mente en eller noen at hun aldri selv skulle fått barn!?(hvis eg ikke oppfattet det feil)

Tilbake til spørsmålet: Treffer dere på barn,dere synes er EKKEL..(av utseende)??????

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Ikke ekle, men definitivt mindre pene/stygge. Og har de snørr og sand i hele fjeset er de ekle også, men det kan jo vaskes vekk.

Skrevet

Søstra mi har ei venninne, som har 2 unger.

Jeg kaller disse ungene for "water-babies".

De ser nemlig ut som om de har ligget under vann i 14 dager!

De er bleke, har store utstående øyne, kritthvitt hår, digre ører... osv.

Barn kan defintivt være stygge ja! :-?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt barn jeg syns er "ekle". Men ikke av utseende. Ikke det jeg kan huske ihvertfall. Men det finnes barn som er direkte motbydelige i oppførsel. Skjønner ikke at foreldre vil sine barn så vondt, at de ikke lærer de alminnelig folkeskikk...

Skrevet

Det var nok jeg som skrev at hun ikke skulle hatt barn. Ikke fordi hun synes at noen barn er mindre pene, men fordi hun faktisk mente at det er ok å være mindre glad i barn som ikke er vakre!Skjønner?

Skrevet
Søstra mi har ei venninne, som har 2 unger.

Jeg kaller disse ungene for "water-babies".

De ser nemlig ut som om de har ligget under vann i 14 dager!

De er bleke, har store utstående øyne, kritthvitt hår, digre ører... osv.

Barn kan defintivt være stygge ja! :-?

:ler: Uffda

Skrevet

Jeg er helt enig! Barn kan være stygge ja! Og det gjør det ikke noe bedre om de ikke kan oppføre seg heller!!..men uff..får dårlig samvittighet av å si det!! :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Det finnes voskne som er "mindre pene" - de har jo vært barn en gang de og... :wink:

...men det er jo ikke utseende som teller.

Verre er det som andre har påpekt om innsiden er stygg!! :-?

Skrevet

Det finnes unger som er stygge utseendemessig og det finnes unger som er ekle fordi de er drittunger og verken kan oppføre seg, bruke innestemme eller fordi de har grønn snørrklyse som ikke ser ut til å plage dem nevneverdig...

Nei, man sier ikke sånn. Blir litt for personlig å fortelle hvorfor, men jeg har erfart på kroppen hvor ikke i det hele tatt man sier at det finnes sånne barn.

For eksempel synes jeg ungen til Miranda i SATC har ekle froskeøyne og er ikke antydning til søt, uansett hvor mye designersparkebukser hun trer på ham.

Skrevet

Det finnes masse kombinasjoner av barn.

Noen er pene og snille

noen er stygge og hyggelige

noen er ufordragelige og søte

noen er rett og slett bare motbydelige

noen er bare helt utrolig vakre og sjarmerende!

Jeg vet om opptil flere barn som er alldeles uspiselige. Vi har et par borti veien her. Fyttikatta!

Men de fleste er helt vanlige, søte og sjarmerende unger, som kan være både grinete og kosete.....

Gjest Starya
Skrevet

For eksempel synes jeg ungen til Miranda i SATC har ekle froskeøyne og er ikke antydning til søt, uansett hvor mye designersparkebukser hun trer på ham.

SATC?
Gjest gjesta
Skrevet

Men er det ikke med barn som det er med voksne; de vi liker og finner sjarmerende oppfatter vi som pene/søte, men de vi opplever som usympatiske liker vi heller ikke utseendet til?

Barn som er hyggelige og sjarmerende er vel alltid søte, men de man mistenker for å ha horn og hale skjult et eller annet sted, - de misliker vi også utseendet til.

Skrevet

Jeg har sett mange kjempestygge barn.. Men det er sant at man blir litt vendt mot dem hvis de oppfører seg dårlig eller er møkkete eller forkjøla med snørr og drit overalt. De søte blir litt stygge også da. Jeg synes f.eks at barn som hyler konstant på en buss når jeg må sitte helt ved siden av å høre på vekslende skrekkling og grining i 3 timer er kjempeekle. Og det har ikke så mye med utseende å gjøre. Men det føles litt godt å tenke inni seg "stygge dumme jævelunge, hold smella, jeg skal jaffal ikke ha en sånn" mens man ikke lar noe merkes utenpå :kul:

Skrevet
Men er det ikke med barn som det er med voksne; de vi liker og finner sjarmerende oppfatter vi som pene/søte, men de vi opplever som usympatiske liker vi heller ikke utseendet til?

Barn som er hyggelige og sjarmerende er vel alltid søte, men de man mistenker for å ha horn og hale skjult et eller annet sted, - de misliker vi også utseendet til.

Vet du hva? Det tror jeg du har helt rett i. Det handler jo om at vi alle er mennesker, voksne og unge, barn og gamle. Noen liker vi, andre liker vi ikke. Noen synes vi ikke ser søte ut, andre er nydelige...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du hva? Det tror jeg du har helt rett i. Det handler jo om at vi alle er mennesker, voksne og unge, barn og gamle. Noen liker vi, andre liker vi ikke. Noen synes vi ikke ser søte ut, andre er nydelige...

Dette kan sikkert ha noe å si, men hva med de ungene man aldri har møtt, men bare sett bilder av? Jeg har i alle fall sett mange mindre pene.. ofte nyfødte :roll:

Vil ikke nevne noen, men jeg har da sett kjendisbarn som ikke er særlig fine. Smak og behag.

Gjest sexysadie
Skrevet

Har en venninne som har laget noe slikt som verdens vakreste barn. Med store blå øyne og kritthvitt hår. Hun ser ut som engel.

Dog er denne ungen det hesligste jeg vet om omtrent; frekk i kjeften og i det hele tatt "ekkel". Totalt uten folkeskikk, ute og hjemme.

Det hjelper ikke i det hele tatt at barna er pene hvis de ikke er trivelige og greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...