Gå til innhold

Bilde i invitasjonene

Fremhevede innlegg

Skrevet

VAr i et bryllup i sommer og de hadde et bilde av seg på venstre siden inne i kortet og selve invitasjonen på høyreside inne i kortet. Var veldig fint og romantisk :)

Anonym poster: 54e4089237819656b31cd3887a2c55c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde bilde av oss på fremsiden av invitasjonen. Var vel det eneste fine bildet som er tatt av oss. Er tatt i et familieselskap.

Syns det er hyggelig med bilde på invitasjoen jeg, men hadde nok stusset hvis det var et fotografbilde som var tatt for anledningen.

Skrevet

Vi hadde ikke bilder i invitasjonene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har fått et inntrykk av at det er vanlig å ta bilder til invitasjoner, med fotograf eller en venn som kan ta gode bilder, men er det så vanlig som jeg føler?

De bildene vi har av oss som er fine og brukbare, er ett eller to år gamle, det er jo litt kjekt å ha noe nytt? Samtidig synes jeg det er litt styr å få til en fotografering..

Hva gjør dere?

Det er så uvanlig at jeg hadde gjort store øyner om noe slikt hadde dumpet ned i postkassa. Mest sannsynlig hadde jeg ledd, lenge.

Anonym poster: 99e407649966ef1ba051993dedb7394e

Skrevet

ledd? hvorfor det ?

Skrevet

Vi hadde et kult og quirky snapshot av oss fra årets første utepils som vi la i sorthvitt på invitasjonene. Ikke det minste suppete og amerikansk. :P

Skrevet

HAr bare vært i et bryllup og der var det et romatisk bilde av paret. Syntes det var veldig passende for paret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...