AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Her om dagen begynte katten min å kaste opp på kvelden. Den hadde vært helt fin hele dagen. Jeg kom først over to samlinger med tynt, gjennomsiktig slim. Deretter kom det en runde på runde med oppkast og diare. Katten så ut til å ha det ganske vondt, med lavt hode og haleføring, men var ikke hissig, og bevegde seg rundt på egenhand. I løpet av natta lukket jeg katten inn på badet, og holdt meg stort sett våken og overvåket helsetilstanden. Det kom 20-30 runder med oppkast og diare. Dagen etter var den slapp men hadde sluttet å kaste opp. 24 timer etter første runde fikk jeg i den litt våtfor, 48 timer etter at den ble dårlig var den som normalt igjen. Katten er fem år gammel innekatt. Den er aldri ute. Huset er kattevennlig og veldit rent. Det står aldri menneskemat fremme, og alle planter kontrolleres for om de er giftige. Men jeg kan ikke garantere at den ikke har nappet til seg noe mat, eller tatt en bit av en plante (hadde tulipaner, som stod utenfor rekkevidde for katten.). Den kaster opp en hårball innimellom, men aldri som dette. Dersom noen av dere som er mer kattevante, og har mer erfaringer, har noen ide om hva dette kan være hadde jeg satt pris på å høre om det. I etterkant lurer jeg veldig på hva dette kunne ha vært, og om jeg burde ha tatt turen til veterinær. Anonym poster: 00208e636b0c968bef7b3a757d8d160a
LineG Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Det kan være lurt å bare ringe til dyrlegen for å høre hva de har å si hvis du er veldig usikker. Men som sagt så sier du nå at den er helt frisk igjen så da er det ikke så mye de heller får gjort. Får håpe den har det bra nå
Minya Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Høres ut som pusen hadde spist noe den ikke tålte siden det gikk over så fort. Men jeg ville tatt kontakt med vetrinær for sikkerhets skyld uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå