Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen her som bruker solpudderet fra YSL? Hvordan er fargene? Strawberrynet har tre farger, hvilken ville passe best til en "middels hudtone", verken veldig lys eller mørk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt nr 3, som er mer "rødlig" i tonen. Jeg har brukt nr 2 fra Guerlain, og synes det ble litt for gult. Men YSL sitt er litt mørkt, så jeg må være veldig lett på hånden. Men den store pudderkosten fra Body Shop er så myk at det funker utmerket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også en stor pudderkost fra body shop:D Har også et solpudder derfra, de bronseperlene, men fargen ble altfor mørk til meg..så ut som om jeg hadde noen slags hudskade! (og jeg var lett på hånden!)

Gjest Ethereal
Skrevet

Det pressede solpudderet fra Body Shop er knallbra! Fargen vil passe de aller fleste, og den er naturlig, siden det ikke inneholder noe skimmer. Koster 13€ her nede, den norske prisen husker jeg ikke i hodet, men sikkert mellom 100 og 150.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ethereal:

Hva med YSL-pudderet i nr 1, er det også rødlig?

Hva med det du snakket om fra Body Shop?

Synes det høres lekkert ut med et solpudder som går litt mot rødt :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes YSL-pudderet i nr 1 er for gult for min smak, men også for lyst. Jeg har ikke helt lys hud. Det fra Body Shop går litt mot rødt, og vil passe de aller fleste. Og prisen er meget sympatisk (generelt synes jeg Body Shop har bra ting til en OK pris).

Gjest Anonymous
Skrevet

Etheral, du virker som om du er ekspert på dette området: hvordan er ysl nr2? Det burde jo være noe "midt i mellom", og jeg har en veldig "midt i mellom" hudtone..:)

Gjest Ethereal
Skrevet

Nr 2 har jeg ikke sett, dessverre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var på Body Shop i dag og så etter presset solpudder, men fant ikke.

Har de det over alt?

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er litt "gjemt" mellom de andre pressede pudrene. Spør betjeningen hvis du ikke finner. De har så vidt jeg vet bare en fargetone, men den burde passe de fleste med normalt lys hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...