AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Noen som har bestilt fra http://www.eyeslipsface.com før? Er jo sinnsykt billig! Men lurer på om det er et ok merke, eller får du det du betaler for? Anonym poster: 4c6aa34312f5be585200a4d2c1c99032
Chelsea82 Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Har bestilt der. Er ikke alt som er bra, men enkelte produkter er bra. Jeg personlig liker veldig godt disse produktene: - LUSCIOUS LIQUID LIPSTICK ( dette er mer en lipgloss) - MINERAL FOUNDATION - BLUSH WITH BRUSH Dette er produkter jeg har brukt opp og kjøpt igjen. Du får dog ikke så mye produkter i hver pakning, men dette syns jeg er en fordel da prisen er lav og sminke ikke holder til evig tid. Dog må du bestille på http://eyeslipsface.co.uk for å få det til Norge. Den siden du viser til er for USA. Prisene er noe høyere på UK siden, men sjekk FB-siden deres ofte, der er det ofte koder for gratis frakt, 30% på alt, etc. Endret 22. desember 2012 av Chelsea82
Gjest Borghild Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Aldri prøvd sminke fra elf, jeg er litt skeptisk må jeg innrømme siden det er så billig. Men har litt lyst til å prøve også da. Mye fine farger og sånn. Er liksom ikke så stort tap om det er ræva kvalitet.
marylan Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Det er faktisk kjempe mye som er bra fra den siden.Bestille der ofte og opplever noen ganger at det erlike bra som andre merker. Spessielt STUDIO linjen. Her er mine favoritter: Elf studio cream eyeliner "black" Elf studio Bronzer Elf Studio Primer Elf HD transperant powder Elf Studio Blush Elf Natural Lash Kit Elf Lipstick Elf Luscious liqud lipstick Osv
pantora Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Bruker kun lipgloss derfra selv, og er fornøyd med den. Har hørt om mange andre som også er fornøyd! Og et bonus er at de ikke tester på dyr
Banan Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Har prøvd mye i fra det merket. Noe synes jeg ikke er så bra, men har vært fornøyd med det meste, så kan absolutt anbefale det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå