fionel Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Jeg reiser til spania 1 juledag, og planen var egentlig å ta litt sol ikveld og i morgen kveld for å slippe å bli helt brent når jeg kommer ned dit.. ( jeg er hvit!) Men hvordna er dette? Hva om spiren sitter denne mnd? Kan dette øke sjansen for sa? Høres kanskje skikkelig dum ut her, men ejg spør heller en gang for mye, en en gang for lite
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Solarium beskytter ikke noe som helst mot solbrenthet, så hvorfor ta det i utgangspunktet. Tviler på at det har noen betydning for at du mister, men det er jo relativt stor sjangse for å få pigmentflekker når du er gravid. Heller blek og sunn enn flekkete og full av kreft. http://tidsskriftet.no/article/2275243/ Mange nordmenn har bestilt sol- og badeferie i Syden. Bruk av solarium som en del av forberedelsene til ferien anbefales ikke. Bruk av solarier før solferien gir altså store doser UVA-stråling, og brunfargen fra UVA-strålingen har ingen beskyttende effekt i feriesolen. Anonym poster: 3e3b1448df5721a9ec549343455c33d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå