AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Jeg og min kone slet veldig med å få barn, var gjennom 4 forsøk på sykehuset, uten å lykkes. Eggene hennes var sunne og fine, men ville ikke befruktes av mine sædceller, som ikke var i "nok bevegelse". Så en annonse på nett, der en kunne bestille en væske for å se om kroppen hadde noe kalk, om en kjente en bitter smak på væsken var det tegn på kalkmangel. Om en ikke kjente noe smak = ingen kalkmangel. Jeg kjente en voldsom, motbydelig smak av denne væsken. Begynte å ta kalk tabletter, merket at neglene mine vokste hurtigere (et tegn på kalkmangel er om du har "hvit" stripe nede der neglene vokser ut, det hadde jeg også). Tror ikke det er nødvendig med en væske som dette, bare ta kalk tabletter. Kalk er ikke farlig. Leste også på nett at kalk i kroppen er en en forutsetning for reproduksjon. Men, for å gjøre en lang historie kort, fikk vi 3 barn, med 1 til 2 års mellomrom. Tanken bak innlegget er bare, om dette hjelper, så er det verdt å prøve. Om dette stemmer kan jeg ikke bevise, men tror det. Anonym poster: d2a7830f4e678be696de6ff9732bf708 2
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 jeg leste først kukmangel. kunne ikke skjønne helt hva det skulle hjelpe mannfolk for.
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 jeg leste først kukmangel. kunne ikke skjønne helt hva det skulle hjelpe mannfolk for. Litt ironisk at kalk er det som skal til (i følge ts) for å reprodusere seg når tissen er det eneste stedet på kroppen man ikke har bein.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 kan jo hende han bruker den for å få friksjon?
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 kan jo hende han bruker den for å få friksjon? Tissen? Kalken? At han kalker kuken? Hmm..ikke dumt.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Tissen? Kalken? At han kalker kuken? Hmm..ikke dumt. om kjærringen har sørpeføre så må man improvisere. kan jo ikke legge kjetting på pesselur'n heller. jeg kjøper TS sitt råd om kalk.
Gjest jente8923 Skrevet 25. desember 2012 #7 Skrevet 25. desember 2012 Jeg og min kone slet veldig med å få barn, var gjennom 4 forsøk på sykehuset, uten å lykkes. Eggene hennes var sunne og fine, men ville ikke befruktes av mine sædceller, som ikke var i "nok bevegelse". Så en annonse på nett, der en kunne bestille en væske for å se om kroppen hadde noe kalk, om en kjente en bitter smak på væsken var det tegn på kalkmangel. Om en ikke kjente noe smak = ingen kalkmangel. Jeg kjente en voldsom, motbydelig smak av denne væsken. Begynte å ta kalk tabletter, merket at neglene mine vokste hurtigere (et tegn på kalkmangel er om du har "hvit" stripe nede der neglene vokser ut, det hadde jeg også). Tror ikke det er nødvendig med en væske som dette, bare ta kalk tabletter. Kalk er ikke farlig. Leste også på nett at kalk i kroppen er en en forutsetning for reproduksjon. Men, for å gjøre en lang historie kort, fikk vi 3 barn, med 1 til 2 års mellomrom. Tanken bak innlegget er bare, om dette hjelper, så er det verdt å prøve. Om dette stemmer kan jeg ikke bevise, men tror det. Anonym poster: d2a7830f4e678be696de6ff9732bf708 Takk for tipset. Vi har ikke fått påvist noe feil hos mannen, men skal prøve likevel =) Skader jo ikke =)
Kosemose Skrevet 25. desember 2012 #8 Skrevet 25. desember 2012 Tråden er ryddet for misbruk av AB-funksjonen, samt ekstremt nedsettende språk om andre forumsbrukere, samt nummeret til giftsentralen - må ha vært en feilpost. Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #9 Skrevet 25. desember 2012 Jeg er ikke sikker på om jeg har kalk mangel, men det er altså ikke farlig å ta tabletter uansett bare for sikkerhetens skyld? Bør jeg bestille meg en legetime / en slik test før jeg begynner å ta tabletter? Anonym poster: 995605765fc206f028099e07df471b3c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #10 Skrevet 25. desember 2012 Jeg er ikke sikker på om jeg har kalk mangel, men det er altså ikke farlig å ta tabletter uansett bare for sikkerhetens skyld? Bør jeg bestille meg en legetime / en slik test før jeg begynner å ta tabletter? Anonym poster: 995605765fc206f028099e07df471b3c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #11 Skrevet 25. desember 2012 Jeg er ikke sikker på om jeg har kalk mangel, men det er altså ikke farlig å ta tabletter uansett bare for sikkerhetens skyld? Bør jeg bestille meg en legetime / en slik test før jeg begynner å ta tabletter? Anonym poster: 995605765fc206f028099e07df471b3c Du trenger ikke oppsøke lege, ta enten kun kalk eller multivitaminer med mye mineraler, B-vitaminer. også. Rimelig "løsning" om dette funker :-) Anonym poster: fa707ea03165cb8c9cc9bfc11907340d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå