Værhår Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Hei. Jeg husker ikke PIN-koden min (endret den fra den faste) og nå har den låst seg etter mange mislykkede forsøk på PIN-koden. Hva kan jeg gjør for å få åpnet den uten å måtte gjenopprette gjennom iTunes og miste alle bilder, kontakter, apper o.s.v? Jeg finner ingen annen utvei enn det. Også forstod jeg det som at hvis jeg klarer å åpne den uten å miste all data, så kan jeg ikke oppdatere programvaren uten at man mister data? Håper noe kan hjelpe. :/
Værhår Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 22. desember 2012 Bestemte meg bare for å gjenoprette den til et tidligere tidspunkt gjennom iTunes. Mister en del data, men det så ut som eneste løsning.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Har du puk-koden da? ring til telefonoperatøren din å hør om de har mulighet til å sende deg puk-kode i posten. Anonym poster: 69b241acaa01f689f56855442d6629bf
LittleJ Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Mener du pin-koden eller telefonlåsen? Litt forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå