Gå til innhold

Sjokolade!

Liker du sjokolade  

1 stemme

1. 1. Liker du sjokolade

• Ja
      43
    • Nei
      0
    • kun få typer
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Når jeg leste linken om melkesjokolade her så begynte jeg og tenke på om det finnes noen som ikke liker noe som helst form for sjokolade. Har aldri hørt noen si at de ikke liker det. Jeg elsker sjokolade...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker sjokolade!

jeg lurer på hvordan det er mulig å ikke gjøre det .. :o

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker sjokolade. Det er min største last. Alle de andre har jeg høvelig kontroll på, men sjokoladen... :sjarmor:

Skrevet

Jeg liker sjokolade, men vil ikke si jeg elsker det. Jeg er mer potetgull/salt snacks-typen, men det hender jeg får virkelig lyst på sjokolade også. Mørk sjokolade er min favoritt (gjerne med appelsin, lakris eller mynte i), er ikke så glad i melkesjokolade, det er kjedelig. Belgisk konfekt er nydelig, engelsk sjokolade er grusomt.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Samme her..

Lurer også på om det er mulig å ikke like det. Kan ikke komme på å ha hørt noen si det.

Gjest Ethereal
Skrevet

@Arkana: Som jeg skulle sagt det selv! Skriver under på hvert ord :-)

Skrevet

Sjokolade er det beste i verden!! Akkurat nå er jeg hekta på troika....

Gjest Madam Felle
Skrevet

Liker det meste utenom mørk sjokolade. Uansett hvor godtesyk jeg blir, så får ingen i meg mørk sjokolade.

Gjest agurk
Skrevet

Ikke noe glad i lys og hvit sjokolade! Mokkabønner er derimot fantastisk!

Gjest Malama
Skrevet

Jeg er glad i sjokolade.

Egentlig foretrekker jeg somregel "noe salt", men sjokolade er kjempegodt det også. Liker best mørk sjokolade, gjerne med smak av apelsin eller med mintfyll etc ja.

Men, melkesjokolade er også godt. Hvit sjokolade blir ofte litt kvalmende....

Skrevet

Jeg er kjempegald i sjokolade, men spiser kun noen ganske få slag... Melkesjokolade, Gullbrød, Kvikk Lunch... Kan ta noen biter av Fruktnøtt og Firkløver, ellers er det få andre jeg vil ha noe av...

Skrevet

Hvem er det vel som ikke gjør det???? :o

Skrevet

Jeg ELSKER sjokolade og må ha det hver dag! Prøver å kutte ned, men klarer ikke! Elsker også potetgull, det er farlig godt!

Skrevet
Savner alternativet JAAA!!!!!

jeg og savner det!! :danse: JAAAAAAAA!! Elsker sjokolade!!

Skrevet

må ha det , helst hver dag, men mørk sjokolade siser jeg ikke...har akkurat fått smakt de påskeeggene og de var nam :P

Skrevet

Jeg liker sjokolade godt helst den mørke men prøver å spise minst mulig bare av å til .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...