Gå til innhold

Hvilken sang er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke med meg mye av teksten dessverre, hvilket ville ha gjort det mye lettere, det eneste jeg fikk med meg var "you and me together", men var ingen spesiell kjærlighetssang(tror jeg). På starten sang en mann, og etter refrenget(tror jeg) var det en kvinne som sang. Fengende sang!

Haha, noen som klarer å hjelpe meg? Har prøvd å søke meg frem, men det er ingen av de. Vet ikke om sangen er ny, men den hørtes ikke veldig gammel ut.

Anonym poster: 304b19c4833d2771c3689d0d42199e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er musikken? Techno, pop, ballade?

Jeg tenkte først at det kunne være Lady Antebellum, men finner ingen sanger med "you and me together"..

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Ja, hvilke type musikk var det? Typisk "gladsang" eller trist? rask eller mer ballade aktig, rock eller pop? Country? Hørtes folka gamle eller unge ut? Lang eller kort sang?

Og hvor hørte du den?:)

For var det f.eks på radion og du vet hvilken kanal er det bare å lete gjennom spillelistene der? Eller noe

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Hmm...det kan ikke være Will-i.am (eller hvordan han staver navnet sitt...) og Justin Bieber med : You and me? Den er vel relativt ny troor jeg.

https://www.youtube.com/watch?v=ydbY3me3UtA

Også er det you and me med George Jones and Tammy wynette

Sugarland - Stuck like glue

Miley Cyrus - You and me together

Declan Galbraith - You and me

You and me - Lifehouse

Var de jeg fant nå som har noe med "you and me" i allefall...Men finnes så maaange sanger som inneholder den setningen vil jeg tro =)

Skrevet

Hvordan er musikken? Techno, pop, ballade?

Jeg tenkte først at det kunne være Lady Antebellum, men finner ingen sanger med "you and me together"..

Litt dance-aktig, kanskje? Litt "party"-preg over den, men på ingen måte noen techno-sang.

Ja, hvilke type musikk var det? Typisk "gladsang" eller trist? rask eller mer ballade aktig, rock eller pop? Country? Hørtes folka gamle eller unge ut? Lang eller kort sang?

Og hvor hørte du den? :)

For var det f.eks på radion og du vet hvilken kanal er det bare å lete gjennom spillelistene der? Eller noe

Gladsang, veldig fengende, litt party-aktig. Ganske unge, men ikke tenåringr, liksom. Sangen var verken kort eller lang! Hørte den tilfeldig på et kjøpesenter, men vet ikke hvor musikken kom fra.. Sjekket alle sangene du har linket til, er ingen av dem. De der blir altfor rolige. Er ikke sikkert den har "you and me together" som tittel, men synd det var det eneste jeg fikk snappet opp... :fnise: -TS

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Hmmm....men om du hørte sangen, så må høyttalerne vært i nærheten? For det kan kanskje ha noe å si om musikken kom fra bikbok eller dressmann om du skjønner:)

Om ikke det kom fra en radio da... =P

Skrevet

Det er ikke den med Eric Saade og Tone Damli da? Får ikke linket, men bare søk på youtube på de to. :)

Anonym poster: c75d4e7ad94cc4cb4d9bfe2e3335bc98

Skrevet

Miranda Cosgrove - Dancing crazy

Robyn - Stars 4ever

Akon - Louder

https://www.youtube....h?v=BL-vqyFI6EY

Noen av de? Jeg vil finne den XD

Men du kan se her : http://www.lyricfinder.org/

Flink du er!!! Det var Robyn! Haha, tuuusen takk! Men versjonen jeg hørte var veldig annerledes, så det må ha vært en remix! Takk takk for hjelpen!! :fnise: -TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...