AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Hva ville du gjort, dersom et av dine (voksne) barn gjorde uttrykk for at barnet var sikker på at du som forelder var mer glad i søsknene enn i vedkommende? Ville du endret på ting som kunne få barnet til å tro slikt, eller ville du bare oversett det? Hva om det faktisk var faktum at du var mer glad i søsken enn i barnet? Ville du innrømmet det, eller latt som ingenting? Anonym poster: d2d4fda157cd3dacc202e1eb32ddf3af
lulle Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Jeg ville gjort alt som sto i min makt for at barnet ikke skulle hatt den følelsen, men tror at et er en grunn når barn får denne følelsen og at de fleste foreldre som har barn som sliter med dette faktisk ikke evner å se hva de har stelt i stand.
Ciara Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Som forelder er det ens plikt å skåne sine barn for slikt, samme hvor voksne de er. Så jeg ville gjort mitt beste for at barnet ikke skulle hatt den følelsen og heller aldri innrømmet det. Selv om barnet mistenker at det er slik vil det bli et enormt slag i ansiktet å få det bekreftet, skulle jeg tro. Har du det slik, altså? 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 IKKE innrøm det! Stakkars den personen:( Når det er sagt, broren min er sånn supersår og tror alt i verste mening. Syns vi har hatt en kjip oppvekst osv, men det er HELT feil, og jeg syns synd på mamma når han ymter frampå om dette. Ting var urettferdig osv... Anonym poster: a35d57bdc34d550b206655e52d6c8a1c
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Det er biologisk at mor er mest knyttet til det eldste barnet og far er mest knyttet til nr 2 nr 3 blir gjerne den som blir bortsjemt av begge. En mor elsker ikke et barn mer en ett anet,men kan vere nærere knyttet. dette kan også ha med om dere bor langt fra hverandre å gjøre. den som bor langt borte er ofte veldig velkommen hjem. den som bor nær er jo der hele tiden og får en annen kontakt.,men kan bli sjalu når den som bor borte blir veldig tatt imot når den kommer hjemmom.. Det er ikke normalt å ikke elske sine barn eller sine foreldre,men kan skje traumatiske ting i barndomen som fører til at barnet avskyr sine foreldre. foreldre kan også avsky sine barn om barnet gjør ting som foreldrene aldri hadde forventet drap etc.men foreldre slutter ikke å elske sitt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå