Gå til innhold

Er alle menn blitt homo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man er da ikke mer komplisert fordi man gir og tar i et forhold?

Komplisert for meg er hvis alt skal være en gedigen krangel og at man er mer uenig enn enig med hverandre.

Kanskje vi legger forskjellig i ordet "enkel". For meg er det ihvertfall en som har flere positive enn negative sider og som man slipper å ha en slags daglig kamp med om hver eneste lille filleting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_drømmer4livet

Man er da ikke mer komplisert fordi man gir og tar i et forhold?

Komplisert for meg er hvis alt skal være en gedigen krangel og at man er mer uenig enn enig med hverandre.

Kanskje vi legger forskjellig i ordet "enkel". For meg er det ihvertfall en som har flere positive enn negative sider og som man slipper å ha en slags daglig kamp med om hver eneste lille filleting.

vi legger nok forskjell. for meg så beskrev du en som er kverulant.og enkel for meg er en som nikker og bukker for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi legger nok forskjell. for meg så beskrev du en som er kverulant.og enkel for meg er en som nikker og bukker for alt.

Ok, da løste vi den misfortåelsen. Var ikke det enkelt?

hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en eneste mannsperson som skriver alle disse innleggene enten under eget nick (hot-trio) eller som AB. språket er veldig barnslig og simpelt så det er lett å gjennomskue. Agendaen til personen synes å være å få alle menn til å bli homofile eller bifile - han påstår at vi alle drømmer om mannfolk. Go figure, tror han sliter litt.

Meg du referer til?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vil ha en mann som er enkel, men komplisert!?

nå er du bare komplisert....hehe.at det skal være så vanskelig å forstå fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel....det er et ordtak, eller jeg vet ikke om det er et ordtak men hu morra sa det til dattera i den filmen "mitt store fete greske bryllup" at mannen er hodet i familien, og kvinnen er nakken, og nakken styrer hvilken vei hodet skal se....eller noe i den duren.

Det tror jeg egentlig stemmer litt, for hvis man får mannens øyne opp for sine synspunkter ved argumentasjon,godhet og ørlite manipulasjon/bestikkelser så kan man få mannen enig med seg selv.

Jeg har klart å overbevise ekser både om hvor vi skal reise på ferie,interiør,hvor vi skal gå ut etc ved å si ting som "jammen det er jo SÅÅÅÅ fint i Barcelona da!"m.m ikke NEI!Vi skal til Barcelona!Enten du vil eller ei din jævla dørmatte!!!!!...

Menn er litt som hunder. Ignorer dårlig oppførsel og ros god oppførsel og du får en fin mann.

Girlpower!!! Støtter det jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...