Gjest ts Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Kjæresten min ønsket seg blant annet enn kjole fra nelly til jul. Jeg tenkte å gi henne denne, men den var ikke på lager når jeg skulle bestille den og i tillegg er jeg litt usikker på størrelsen. Den er enda ikke på lager og den ville jo ikke kommet i tide nå uansett, men bør jeg heller gi et gavekort slik at hun kan kjøpe noe annet eventuelt eller bare printe ut et bilde av kjolen og ha et kort hvor det står at hun får den så snart de har den på laget? Jeg har også kjøpt noe annet til henne, slik at hun faktisk får noe fysisk også
Strikkesokken Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Av de to ville jeg tatt gavekortet 1
realistisk Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Det er jo mange butikker som holder åpent både i morgen og på søndag så hvorfor ikke printe ut bildet og se om du finner samme eller lignende kjole i en vanlig butikk. Få med byttelapp om du er usikker på størrelsen. Antar hun vil bli overrasket og glad om hun før en kjole fremfor et bilde eller gavekort :-)
venus_ Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Hvilket merke er kjolen? Kanskje du kan finne akkurat samme kjole i en butikk?
Gjest ts Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Hvilket merke er kjolen? Kanskje du kan finne akkurat samme kjole i en butikk? Dry Lake - TS
venus_ Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Dry Lake - TS Hvis du bor i Oslo så skal det være en butikk i Karl Johan som heter Solo som fører det merket. 1
acrv Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Du kan kjøpe gavekort på nelly å få det på mail, printe det ut å gi det til henne feks :-)
Gjest ts Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Hvis du bor i Oslo så skal det være en butikk i Karl Johan som heter Solo som fører det merket. Ja, det gjør jeg. Takk for hjelpen -TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå