Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tumblr_mblpegdWB41qctkcl.jpg

Jaja, de er ærlige da :ler:

Anonym poster: 3679c43ae537fa3ca50672b54c8178ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aahahaha!!! :-D Det bästa är nog BILDEN av en anka som är med för att göra det ännu mer tydligt!

• Liker 2
Skrevet

Vel, Stephen Hawking gjør det jo så da må det jo være lov?

LYZEG.jpg

Anonym poster: f1cb3ac92c9bcb300d05284214f6a007

• Liker 3
Skrevet

Lip plumperer funker ikke! En jeg prøvde sved som faen og gjørde leppene røde, thats it! Må nok operere for å få det berømte "nydelige" gakk gakk leppene.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Synes vi har trådt inn i en rar generasjon. Aldri før har mennesket sett så umenneskelig ut som nå. Alle skal ha falsk brunfarge, falske lepper, falske pupper, falskt hår, falske øyenvipper...! Alt er lov, men gosh, det er bare så fascinerende. Hva er trenden om 20 år liksom? :laugh:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Lip plumperer funker ikke! En jeg prøvde sved som faen og gjørde leppene røde, thats it! Må nok operere for å få det berømte "nydelige" gakk gakk leppene.

Too faced sin fungerte for meg, trikset er å ha den på helt til det begynner å brenne og fylle inn med lipliner etterpå. Kan ikke si de blir så "plump" som pakningen tilsier, men en forskjell er det i hvert fall. I tillegg får man skikkelig røde lepper, så man trenger nesten ikke bruke leppestift heller :fnise:

Skrevet

Synes vi har trådt inn i en rar generasjon. Aldri før har mennesket sett så umenneskelig ut som nå. Alle skal ha falsk brunfarge, falske lepper, falske pupper, falskt hår, falske øyenvipper...! Alt er lov, men gosh, det er bare så fascinerende. Hva er trenden om 20 år liksom? :laugh:

Må ikke glemme bleika rumpehull. (Ja, jeg så det på TV. Ble ganske sjokkert...)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Må ikke glemme bleika rumpehull. (Ja, jeg så det på TV. Ble ganske sjokkert...)

:omg: :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...