AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Hei! Kjæresten min blir 25 år i morgen, har kjøpt kinobiletter, hobitten i 3D. Men jeg ser at han bruker Bula Boksershortser og han sier at han er veldig fornøyd med dem, noen som vet hvilke butikker som selger de? Regner med sportsbutikker, men hvilke? Har sett andre tråder her hvor folk trenger gavetips til kjæresten sin, og jeg trenger det samme... Han er veldig glad i musikk, type dire straits, opptatt av TV, PC, trening, sykling... Men jeg er så elendig på gaver.. Han sier at han ikke ønsker seg noe spesielt, men man vil jo gi han noe.. Har dere noen gode tips? Som betyr ekstra mye? Tenkte kanskje en tur innom kondomeriet og se etter noen dristige spill, føler at det blir feil å kjøpe "sexy" undertøy til meg, som skal være for han? Takker for alle tips! Anonym poster: 5e204170285be638fb976f5fab439576
KaDust Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Synes det er vanskelig med andres kjærester siden jeg ikke vet noe særlig om dem. Men pleier å kjøpe klær jeg vet han trenger, spill, bøker jeg vet han vil like og generelt ting jeg vet han vil ha glede av. Synes feks et dristig spill kan være en morsom gave. Go for it!
Lutetium 71 Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Om han ikke er avholds, hva med øl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå