AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Å herre så lei jeg er katten til naboene, den er 8-9 måneder gammel og i "trassalder", tenåra, eller hva katter er i på den alderen. Han løper etter meg, hopper opp på låret eller ræva mi, eller ryggen min, klorer seg fast, og henger der! Er jeg ut med søpla så sitter han og venter rundt hjørnet, og når jeg kommer, hopper den ut og påfoten min og biter, eller leker, og løper så vekk igjen. Når jeg åpner inngangsdøren min så piler den inn og rett bort til akvariet, jeg sier strengt "NEI, SLEM" og bærer den ut igjen, men må passe godt på neste gang jeg åpner døra. Og slik er den med våre 3-4 andre naboer også, vi er glad i pusen, men noen ganger blir det litt mye lek. En gang klatret den opp i tuntreet, 4-5 meter over bakken, og da måtte samboeren min opp i stige for å ta udyret ned igjen. Vi har også katt, en 9 år gammel sterilisert hunkatt, tenkte at hun kunne oppdra denne slasken litt, men hun bryr seg ikke nevneverdig med mindre han plager henne først, da jager hun ham hjem til seg selv. Når går denne morsomme oppførselen over? Anonym poster: d2cb7aa3f9ea0a752c7f4d3e316c985c
Strixvaria Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Ååååå så søt.. Over til saken; det går over! Men ungpuser må stimuleres, og hvis de lekes og tulles med blir de slitne; akkurat som menneskebarn i trassalderen må de slites ut og stimuleres, så blir det ro og husfred (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå