Dina_ Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Jeg og typen har helt like mobiler, det er vanligvis ikke et så stort problem, for han tar alltid med seg sin på jobben om dagene når jeg er hjemme og jeg tar meg med min når jeg jobber om kveldene. Men i dag glemte han sin hjemme og så kom det inn en melding.. jeg satt og ventet på en melding på min telefon så jeg trodde det var min, men når jeg plukket den opp og så meldingen var det fra en av hans gode venninner og hun skrev "men jeg vil alltid elske deg". Jeg ble bare helt lamslått. Hva i all verden er det som foregår. I panikk for å bli oppdaget og få kjeft fordi jeg leste meldinger på hans mobil, slettet jeg meldingen. jeg spurte han om det var noe han ville fortelle meg, eller om noe var galt, men han sier at alt er i orden, ikke noe er galt. jeg tror at hun er forelsket i han, men at han ikke vil at jeg skal vite det.. fordi jeg har vært så sjalu i fortiden. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. kan nevne at venninnen bor i et annet land så de kan ikke ha møttes, hun er samboer og har to små barn. det går visst ikke så bra med henne og samboeren fordi han sitter så mye foran pc'en. håper at noen har noen kloke svar til meg.
Miranda Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Jeg synes du skal fortelle ham hva du "kom over". La ham få en sjans til å forklare seg. Trekker du tiden ut vil det bare bli værre og du vil ikke få fred med deg selv. Hopp i det... Miranda
Gjest 1111 Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Jeg syns også at du skal fortelle ham hva som skjedde. det var jo et uhell at du leste meldingen. tror ikke det er noen annen måte du kan vite helt sikkert hva dette egentlig er. lykke til
Dina_ Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2004 Vet at det er det smarteste, men jeg vet også hvor viktig privatliv er for han. Jeg vet at han kommer til å bli rasende. Kanskje bare bedre å late som det aldri har skjedd.
Laina Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Hvis dere har like telefoner, og det var et uhell, har han jo ingenting å bli sur for! Dessuten var det jo hans melding, og han har vel egentlig en rett til å få vite at den har kommet, uansett hvilket innhold det var.
Brunhilde Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Hvis dere bor i England - og typen din er engelsk og meldingen var på engelsk så kan jo faktisk "always love you" betyr alltid være glad i deg? Si meg...trives du egentlig der du er, eller leter du etter en grunn til å reise tilbake til Norge?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Hvis dere bor i England - og typen din er engelsk og meldingen var på engelsk så kan jo faktisk "always love you" betyr alltid være glad i deg? Si meg...trives du egentlig der du er, eller leter du etter en grunn til å reise tilbake til Norge? Jeg bor selv i England og har engelsk samboer, og vi er begge enige om at dette betyr ikke jeg vil alltid være glad i deg, men jeg vil alltid ELSKE deg. Det er svært personlig å bruke ordet Love slik hun har gjort her, og mange andre ord hun ville ha brukt dersom hun mente noe annet. Jeg vet ikke om jeg ville ha sagt noe, men det er nå meg. Jeg ville ha ventet litt. Tankegangen er: Han trenger ikke vite at hun alltid kommer til å elske ham. Sikkert mange som er uenige, men jeg ville ha ventet og sett an ting litt. Vanskelig å forklare dersom han spør, men det vil han sikkert ikke gjøre. Han vil vel gå ut ifra at beskjeden ikke kom frem. Jeg vikke derimot ha holdt ting litt under oppsikt fremover. Det er trist å si det, men å bo i at annet land med samboer er ikke lett. Kanskje har man ikke så stort nettverk og det er rett og slett frustrerende. Kanskje føler han at han kan tillate seg mer, men nå har jeg ikke noe grunnlag for å anta, det er bare min oppfatning. Håper du finner ut av hva som er riktig for deg og ditt forhold.
Dina_ Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2004 Bare for å oppsummere.. jeg snakket med typen om dette og han fortalte meg at denne venninnen faktisk er forelsket i han. hun har vært det i over ett år nå. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det, men får bare ta en dag av gangen. jeg kan ikke nekte han å snakke med henne, men jeg kan ikke si at jeg liker det
Laina Skrevet 11. mars 2004 #9 Skrevet 11. mars 2004 Men er det ikke flott at han er ærlig, da? Han er jo sannsynligvis ikke forelsket i henne, siden han er sammen med deg. Og selvfølgelig kan du ikke nekte ham å ha kontakt med henne. Og siden han velger å være ærlig om dette, tror jeg ikke du har stort å frykte, heller. At du ikke liker det kan jeg godt forstå, altså. Men det er liksom ikke så mye mer å gjøre med den saken...
Gjest 1111 Skrevet 11. mars 2004 #10 Skrevet 11. mars 2004 Syns det var en fin ting at han var ærlig mot deg. at han fortalte det som det var. kjenner følelsen å vite at ei annen er forelsket i kjæresten, er ingen god følelse. men så lenge din kjæreste ikke er forelsket i henne, så tror jeg ikke det skal bli et problem. er jo tross alt deg han er sammen med. :-)
Miranda Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 ...men så lenge din kjæreste ikke er forelsket i henne, så tror jeg ikke det skal bli et problem. er jo tross alt deg han er sammen med. :-) :enig_animasjon: Hadde han villet være sammen med henne hadde han nok ikke vært sammen med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå