Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en fyr over nettet ganske lenge. Vi hadde avtalt å møtes en deg. Kanskje i jula, ble det snakk om.

Plutselig en dag merket jeg at det var litt rar stemning over telefonen..

Sa ikke noe til det, men sendte han en enkel melding. Fikk ett veldig hyggelig svar, men ikke noe mer.

Nå har vi ikke snakket sammen på over 1,5 uke, og lurer på om det blir feil om jeg sender han en melding nå og spør om vi skal møtes?

Kanskje han allerede har glemt meg, og faktisk ikke vil?

Anonym poster: 5b4d2f4867404699eaa5f55fee4681a9

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Snakket med en fyr over nettet ganske lenge. Vi hadde avtalt å møtes en deg. Kanskje i jula, ble det snakk om.

Plutselig en dag merket jeg at det var litt rar stemning over telefonen..

Sa ikke noe til det, men sendte han en enkel melding. Fikk ett veldig hyggelig svar, men ikke noe mer.

Nå har vi ikke snakket sammen på over 1,5 uke, og lurer på om det blir feil om jeg sender han en melding nå og spør om vi skal møtes?

Kanskje han allerede har glemt meg, og faktisk ikke vil?

Send han en melding du :) Hvis han har ombestemt seg så får han være mann nok til å si det.

• Liker 7
Skrevet

Send han en melding du :) Hvis han har ombestemt seg så får han være mann nok til å si det.

Du hadde vært kvinne til å si det til en mann?

Anonym poster: 4a08e9aa8b4adb905d62da98ec8e7e48

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du hadde vært kvinne til å si det til en mann?

Anonym poster: 4a08e9aa8b4adb905d62da98ec8e7e48

Ja. Men nå mente jeg ikke å være mann i forhold til det å være kvinne, men i forhold til det å være gutt.

Uansett syns jeg man skal være såpass ærlig, og ikke la folk gå å lure på hva som skjedde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd ca det samme flere ganger og fyrene hadde mistet interessen, menn har en tendens til å bare ignorerer kvinner de har mistet interessen av, fordi de er ofte for feige til å være ærlig. Men det gjelder selvsagt ikke alle menn! Så send en sms du ;)

Anonym poster: 86d8c763450084e9e4068ac33e374daf

• Liker 2
Skrevet

Er dette en kar fra Elverum?

Nei..

Skrevet

Alle menn jeg har spurt om hvorfor de ikke skriver/ringer en jente de har datet(når det har gått mer enn 1 uke) sier at det er fordi de ikke er interesserte og håper bare at det skal "go away". De orker ikke å si rett ut at de ikke vil ta det lenger.

Kan selvsagt være et unntakstilfelle. Har aldri opplevd at en fyr som har vært interessert har latt det gå mer enn 1-2 dager før han tar kontakt.

• Liker 1
Gjest LineaAlba
Skrevet

Hvis du aldri har møtt karen har du ingenting å tape. Han vet jo ikke om du er noe for han før han har møtt deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror hvis han virkelig var interessert i å møte deg, så hadde han kontaktet deg for lenge siden. Man "glemmer" ikke bare noen man er interessert i sånn uten videre.

• Liker 1
Skrevet

Faen, han er vel ikke interessert da.

Har jo ikke noe å tape, men avviser han meg om jeg sender melding, kommer selvtilliten til å synke ett par hakk..

Skrevet

Men herlighet, send ham en melding og finn utav det. Det er ikke mye verre enn det.

Skrevet

Alle menn jeg har spurt om hvorfor de ikke skriver/ringer en jente de har datet(når det har gått mer enn 1 uke) sier at det er fordi de ikke er interesserte og håper bare at det skal "go away". De orker ikke å si rett ut at de ikke vil ta det lenger.

Det er helt sant. Om en gutt/mann/whatever virkelig er interessert, er selv flere dager(under en uke) mye.

Skrevet

Da er nok jeg ett unntak, fordi når jeg er virkelig forelsket, så blir jeg så redd for å virke masete. Jeg er en mann godt opp i 30. åra. Tolker hvert eneste svar og ord på sms, og håper inderlig på at hun tar initiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...