AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Hvordan kan jeg finne ut om hun vil være mer enn bare venner? Bør man spørre direkte eller heller ha en samtale om det? Isåfall hvordan ordlegger man en slik samtale? Jeg har prøvd å snakke med henne om dette før, men jeg feiger alltid ut. Anonym poster: d61881eec5984882bc6b3eb8c8ee13a0
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 (endret) På Kg er det mange tråder " likar han meg?" også ramsar dei opp mange ting han har gjort (oftast hokjønn som skriv desse trådane)'Dei kan leggja kjærleikserklæringar i -Han heldt handa mi under sex -Han ser så rart på meg -Han ser så intenst på meg under sex -Han vil pule i misjonær -Han kysser meg så intenst... Dette er ting som (for meg) er fjernt . Eg trur det beste du kan gjera er å spørja ho. Forklar kva du føler. Også ser du om ho føler det same. Det enkle er ofte det beste! Endret 21. desember 2012 av Stjerner og planeter
andy capp Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Kommer vel litt an på hvilket stadie dere er på. Er dere venner, pulevenner, bekjente, ei du har vært på date med?
Aprilcch Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Dette kommer helt an på hvor dere er i forholdet med hverandre. Er dere helt vanlige venner, eller har dere kysset eller hatt sex? Flørter dere? Hvis dere er vanlige venner synes jeg du kan invitere henne på filmkveld hjemme hos deg, og passe på å skru av alle lys så det blir mørkt og koselig for dere i sofaen. Så kan du si noe som "Det er plass her" og hinte til armkroken din, eller på en annen måte få henne til å sette seg der. Om hun gjør det er det bare å fortsette å småflørte, stryke litt på henne og gi hyggelige kommentarer. Hvis hun besvarer dette med å flørte tilbake vil hun mer. Endret 22. desember 2012 av Aprilcch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå