xkittymaria Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 (endret) Noen som vet om en bra, lys concealer og foundation? Jeg bruker ganske lys, og akkurat nå bruker jeg en concealer fra maybelline og foundation fra i.d bare escentuals. Det er pudder, og huden min er tørr fra før, så det vises ekstra godt, og dessuten ser concealeren litt kakete ut på en måte :x Bør jeg bruke flytende foundation eller? Kan dere anbefale noen som ikke er alt for dyre? Husk den må være lys. Både foundation og concealer. Må dekke godt siden jeg har både røde prikker, blåe ringer under øynene (og blodårer som er ganske synlige..), osv. Endret 21. desember 2012 av xkittymaria
marylan Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Loreal true match har i mange nyanser. Fra veldig lys og oppåver. Koster ikke mer enn 170 kanskje. Og concealeren de sin er også veldig bra og dekker mye. Prøv ? Syns du skal bruke flytende nå. Også kanskje en dagkrem under først.
frk. sørensen Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 (endret) helena rubenstein magic concealer. Den er ikke av de aller billigste, men den er FANTASTISK! Den lysteste fargen ER lys og den dekker absolutt alt uten å lage "maske" effekt. Har brukt den i 7-8 år og kommer aldri til å kjøpe annen. Tidligere brukte jeg conceeler OG foundation. Men med den så behøver jeg BARE den og pudder... jeg har også tendens til tørr hud Endret 22. desember 2012 av frk. sørensen
Katarinaz Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Huden min er også ganske tørr. Men jeg bruker hudkrem for tørr hud fra Aco, og Maybelline Fit Me-foundation. En av de lyseste, ivory. Da ser huden min ganske fin ut, også børste jeg lett over med litt pudder slik at jeg får litt spill i fjeset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå