Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sminker man slik at det ser ut som at øyenbrynene er større, på en måte? Har overnappa de, så.. :s

btw er threading bedre enn voks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.thebodyshop.no/produkter.aspx?pid=50&docid=226

"Brow & Liner Kit:

Naturlig og fuktgivende puddere som gir farge til øyenbrynene mens de former og pleier dem.

Kan påføres tørt på brynene. Bruk fuktet pensel, og produktet kan påføres som eyeliner hvis du

ønsker mer intensitet. Inneholder marulaolje fra Solidarisk Handel i Namibia."

Jeg synes denne er fantastisk.

Skrevet

http://www.thebodysh...id=50&docid=226

"Brow & Liner Kit:

Naturlig og fuktgivende puddere som gir farge til øyenbrynene mens de former og pleier dem.

Kan påføres tørt på brynene. Bruk fuktet pensel, og produktet kan påføres som eyeliner hvis du

ønsker mer intensitet. Inneholder marulaolje fra Solidarisk Handel i Namibia."

Jeg synes denne er fantastisk.

Tusen takk!

Skrevet

Enig med at body shop sit øyenbrynskit er veldig bra, men på meg blir det alt for mørkt.

er mellomblond, og bruker smashbox sitt :)

en pensel er mye enklere å bruke enn påføringsverktøyet som følger med :)

Gjest Loverdose
Skrevet

Men før du begynner å male brynene dine, søk opp sminkevideoer på youtube. Det er så mange jenter som maler brynene sine feil for tiden, og når du først skal gjøre noe med dem, gjør det skikkelig! Tegner/fyller/maler du ikke brynene ordentlig, blir man seende helt idiot ut. Tro meg, jeg har sett så mange skrekkeksempler at dette er noe man burde lære på skolen. Det er så lett å gjøre feil.

Skrevet

Jeg synes det er enklest med en skrå børste og øyenskygge.. Bruker Mac Espresso som farge og Mac 266-børsten. Har tenkt å prøve ut Mac Cork som farge da, om man har dårlig tid og bruker en litt for hard hånd så kan Espresso bli litt mørkere enn planlagt.

Swatches+Mac+Kid+Wedge+Cork+Soft+Brown+Espresso+Blackberry+Shadowy+Lady.JPG

Gjest BabyBlue
Skrevet

Finn et pudder (enten øyenskygge eller brynspudder) og en brynsblyant med en grålig/kjølig undertone. Hold deg langt unna de med rød undertone, det er det svært få som kler. Også får du deg en skrå eyelinerkost for korrekt plassering av pudderet, og en brynsbørste (eventuelt en gammel, ren maskarakost) for å spre og blande ut fargen inn i hårene. Om du må holde hårene dine på plass kan du også bruke øyenbrynsvoks eller gel, eller i nødstilfelle bruke hårspray. Påfør lite om gangen da, hvis ikke kan fargen bli klint utover og ødelegge resultatet.

Det skal så lite til for å få et falsk og overdrevent resultat, jeg må holde på en stund for å få det til å se ut som mine egne hår når jeg først tegner på brynene. Men nå gjør jeg det ganske sjelden, tror nok øvelse gjør mester :P Husk å ta lite om gangen og se på brynene på avstand, av og til kan det se bra ut presset opp mot speilet, men så fort man trekker seg tilbake... ikkje braaa.

Skrevet

Hvordan sminker man slik at det ser ut som at øyenbrynene er større, på en måte? Har overnappa de, så.. :s

Anna som holder til hos JoJo & Friends er hun du må oppsøke. Har selv vært der med omtrent samme problemet som du hadde og resultatet ble fantastisk! Hun er makeup artist og øyenbryn designer som har jobber flere år i utlandet og med store internasjonale prosjekter.

Bare å ringe dem å spørre etter Anna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...