Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har linker til steder man kan kjøpe slør?

Jeg har sett på et i brudebutikken der jeg kjøpte kjolen, men jeg syns 2000,- er mye penger for "bare" et slør.. :roll:

En annen ting - om man bestiller slør etter oppgitte mål, slik at det blir sydd for deg, hvordan fungerer dette (slik som fra lisenett.no)? Må man selv feste sløret i kam e.l., eller er det fiks ferdig når det leveres?

Noen her som har kjøpt via nett, og som kan dele sine erfaringer? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fant ett som passet i farge og størrelse på eBay, flaks (betalte under 200 for det) vet at www.lisenett.no også skreddersyr for en ikke håpløs pris. Dessuten er servicen der super.

Skrevet

Har du sjekket i andre brudebutikker? Prisene kan variere voldsomt.

Jeg var på en brudebutikk her i Bergen(Brudehuset)og ble faktisk overrasket over prisen. Der kostet de halvlange slørene 700,- og de lange som går i gulvet kostet 1100,-. Disse slørene var montert på kam og hadde silkekant.

Jeg kjøpte mitt i en amerikansk nettbutikk, og betalte 57$. Med frakt og toll så sparte jeg lite på å bestille det. Men jeg kjøpte kjolen samme sted, og den sparte jeg jo mye på, så da så.... :-)

Skrevet

Jeg kjøpte slør via www.glamgal.com Tror jeg betalte ca 1200 kr. Det ble endret etter mine ønsker og var 3,5 meter langt. Jeg er så utrolig fornøyd meg mitt. Fikk masse skryt på bryllupsdagen. Det er ikke sånn som alle andre har heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...