Gå til innhold

Sodastream og vestbredden

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Den vanlige eller sukkerfri?

Begge, men jeg liker vanlig best. Er ikke så glad i sukkerfritt :vetikke:
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en Aqvia kullsyremaskin fra AGA, nettopp fordi jeg ikke vil støtte selskaper som driftes på okkupert grunn. Den maskinen er gull her i huset!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg en Aqvia kullsyremaskin fra AGA, nettopp fordi jeg ikke vil støtte selskaper som driftes på okkupert grunn. Den maskinen er gull her i huset!

Etter å ha søkt litt, ser det ut til at man kan etterfylle CO2 på bensinstasjoner om man går for denne? Stemmer det?

(Betyr det at man kan bruke industrigass muligens? AGA lager jo gass til sveising mm, om det er samme firma da)

De har forresten flyttet tråden til Mat og Drikke nå, wonder why? :Hehe:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Etter å ha søkt litt, ser det ut til at man kan etterfylle CO2 på bensinstasjoner om man går for denne? Stemmer det?

(Betyr det at man kan bruke industrigass muligens? AGA lager jo gass til sveising mm, om det er samme firma da)

De har forresten flyttet tråden til Mat og Drikke nå, wonder why? :Hehe:

oO

Hahaaha, mat og drikke. :nigo: Flinke vi er! Snudde om hele greia.

• Liker 1
Skrevet

oO

Hahaaha, mat og drikke. :nigo: Flinke vi er! Snudde om hele greia.

:klo:

Vi holdt oss jo strixt til tema, som vi fikk beskjed om å gjøre?

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

:klo:

Vi holdt oss jo strixt til tema, som vi fikk beskjed om å gjøre?

Åjaa. Jaja, vi er flinke uansett!

• Liker 1
Skrevet

Åjaa. Jaja, vi er flinke uansett!

jaaa

• Liker 1
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Tror ikke man kan fylle på patronene når de er tomme, da det høres litt skummelt ut. Det fulgte med en patron til maskinen min, og jeg betaler ca. 130,- når jeg bytter denne i en ny. Den varer vel rundt 70 liter eller noe sånt, så det syns jeg er billig :)
Skrevet (endret)

Kvifor lenkar du til Elkjaup i Sverige?

Litt off-topic: Er du frå nynorskland?

Eg er i Sverige nærast kvar veke så det fell naturleg å kjøpe produktet der. Er det ikkje mykje det same vareutvalet i båe land?

Endret av Rskre
Skrevet

Litt off-topic: Er du frå nynorskland?

Stemmer.

Eg er i Sverige nærast kvar veke så det fell naturleg å kjøpe produktet der. Er det ikkje mykje det same vareutvalet i båe land?

Vareutvalget er nok temmeleg likt, ja. Så, du står igjen med om du vil ha norsk eller svensk garanti. Eg er ikkje inne i om det er store forskjellen. For deg som bur så nærme, er det vel hipp som happ om du må krysse ei riksgrense for å levere han inn til reperasjon? Akkurat no er denne maskina dog billegare i Noreg, på Elkjøp.

Veit ikkje om eg ville handla før nyttår då, kan hende dei set ned prisen i januar.

Følg med på prisjakt.no og prisjakt.nu (den svenske systersida).

Skrevet (endret)

Så gildt at vi er ein ekte nynorskgjeng på denne tråden. Då kjenner eg meg ikkje så åleine.

Det er ikkje ofte at ting er billigare i Noreg nei, men eg lyt vel sjå innom den lokale Elkjøpen då.

Endret av Rskre
  • Liker 1
Skrevet

Så gildt at vi er ein ekte nynorskgjeng på denne tråden. Då kjenner eg meg ikkje så åleine.

Det er ikkje ofte at ting er billigare i Noreg nei, men eg lyt vel sjå innom den lokale Elkjøpen då.

På data og elektronikk, er det sjeldan du kan spara stort på å kjøpa i utlandet. Dei tinga er ganske billege her til lands.

Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

Visste du at Israelske Sodastream har virksomhet på okkupert palestinsk territorium?

Elkjøp Sverige har fjernet produktene fra butikkhyllene, men Norge henger etter.

PS: Dette er ikke en Palestina vs. Israel-diskusjon.

Anonym poster: 1112a66f037677218805837e4f316685

Takk for tipset! Er vanskelig å ha full oversikt, men boikotter alt jødisk så godt som over hode mulig.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...