AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Har store områder i ansiktet som er røde (kinn, hake, rundt øyenbryn og mellom). Har prøvd ganske mange forskjellige kremer og produkter, men bruker for tiden dexem krem og en annen krem fra apoteket som inneholder karbamid. Huden blir fort tørr (klør ikke) , men klarer å holde det på et greit nivå med disse kremene. Når det kommer til sminke bruker jeg pudder og concealer fra sheer cover, evt foundation fra clarins. Har ikke opplevd å reagere på noen produkter. Når jeg enten bli veldig varm eller kald blir også fargen i ansiktet enda mer rød enn vanlig. Så setter stor pris på om det er noen som har noen gode råd og produkter å anbefale Både av kremer og sminke Anonym poster: df58cc1cc5ade70759fb91b6cf3689f8 Anonym poster: df58cc1cc5ade70759fb91b6cf3689f8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Høres ut som om du har rosacea. Ville tatt en tur til legen om jeg var deg, han/hun kan skrive ut en reseptbelagt krem til deg. Ellers er det jo en del matvarer du bør unngå osv, pluss parfyme etc i hudpleieprodukter. Anonym poster: 45d0ba1fcb9d53be38ee3697da58f9b8
Professor Orm Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Rosacea er ikke så sannsynlig. Du er sensitiv. Clinique har en serie som skal hjelpe: http://www.clinique.com/cms/product/franchise/skincare_redness_mpp.tmpl Du kan prøve kremen også, men det er ikke sikkert den gir nok fukt og fett. Karbamid er veldig bra for huden mht. til sånt, så hvis det funker, så fortsett på det. Fortsett også med mineralfoundation, det gir solbeskyttelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå