Gjest Elefanten Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Nå har vi akkurat hatt besøk av svigers. Koselig forsåvidt, men er nokså tappet for energi nå. Det virker som om de kommer for å snakke om seg og sitt. Det er jo greit nok, mange som er sånn (uheldigvis), men når "svigermor" skal vise oss hvor høyt hun kan rape, hvordan reagerer man da? :-P Hun føler seg ihvertfall hjemme her, på tross av at hun har vært her ganske så sjeldent. Det er da noe. :-P I tillegg klarte kjæresten min å knekke en planke i senga, mens han lekesloss med lillebroren sin på 13. Det hele er jo egentlig ganske komisk, men noen ganger blir jeg sliten. Hvordan oppfører svigers seg på besøk hos dere? Del gjernederes erfaringer! :-D
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Hvis du leter litt i dagens tråder finner du et innlegg der en jente blir telefonterrorisert av sin egen svigermor, og blir kalt for barnemorder etter at hun opplevde en spontanabort. Og en samboer som støtter sin mor. Svigerforeldre som føler seg hjemme hos dere og er synes raping er morsom, og en lillebror og storebror som herjer litt sammen? Du fremstår bare som prippen, sytete og veldig usympatisk. Anonym poster: 72f6df85924256d54f82c29606cf5a4b 6
Sndr Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Hehe, synes i grunn det høres ut som et koselig og trivelig besøk! Veldig mange mennesker er ganske selvsentrerte, men det er jo som regel ikke noe vondt i de. Full forståelse for at du blir sliten, så det er i hvert fall bra at de er på besøk hos dere sjelden 1
kulu-kulu Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Hahaha , ser for meg min x-svigermor rape så høyt hun kan hahahaha.... Godt hun er seg selv , kanskje hun bare er litt tullerusk i hodet , og ikke tenkte over hva hun gjorde Det med lillebror , synes jeg bare var koselig
Rubies_ Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Høres ut som god gammeldags gøy og moro! Det med rapingen er jo noe spesielt, men hva faen... absolutt ikke det verste du kunne opplevd. Så bare reager med å le av henne da vel Sliten blir man jo alltid når man har besøk. Det er mye styr uansett hvem som er på besøk. Jeg syns bare du skal respektere svigerforeldrene dine og mannen din såpass mye at du ikke lager noe oppstyr eller problemer ut av at du er litt sliten. Om du trenger litt ny energi kan du be mannen din ta roret en liten stund sånn at du kan ta deg en lur, eller dra ut en tur på trening eller til frisøren, så får du litt alenetid for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Jeg hadde bare syntes det var gøyalt. Du kan ikke ha opplevd mange hindere her i livet, hvis du må ha utblåsning pga dette? Anonym poster: 51874f83c69df6ff56f3dcba894e5ede 1
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Det er hyggelig å ha dem på besøk. Det er bare det at det til tider kan bli litt mye. Det med senga gjør meg ingenting. Raping gjør meg faktisk heller ingenting. Og om jeg virker sytete så var det egentlig ikke det som var meningen med dette innlegget. :-) Jeg syntes for det meste sånt kan være morsomt. Det kan bare bli litt slitsomt innimellom. Så.. Jeg var egentlig bare ute etter litt morsomme historier. Jeg er ts forresten. :-)
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Okei. Mulig jeg valgte feil overskrift også. Da beklager jeg. Vel.. Jeg har faktisk hatt ganske mange hindere her i livet. Uten at jeg skal utbrodere noe særlig. Men mange utsagn fra hennes side fra før av, gjør at terskelen min kanskje har blitt litt lavere i forhold til andres når det gjelder akkurat henne. Dette er min første kjæreste og kanskje jeg tar ting litt fort til meg. Jeg tar selvkritikk på det.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Ts her. Har ikke laget noe oppstyr rundt det i det hele tatt.:-) Får ikke til å sitere på mobilen.
SmallTalk Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Ts: Ta dette som et komplement. Personlig så synes jeg det høres ut som om svigermoren din føler seg avslappet i nærheten av deg og ikke tar seg selv spesielt høytidelig.
Gjest CDavest orginale Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Ts igjen. Jeg skal ta det som et kompeliment. Og jeg syntes det er fint med mennesker som ikke tar seg selv sp høytidelig:-) Vi har vel bare forskjellige måter å vise det på.
Gjest Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 Ikke alle har de sammen sosiale antennene. Hun har nok et veldig naturlig forhold til naturlyder. At din samboer herjer bajas med lillebroren og knekker en planke i sengen er noe som jeg hadde blitt litt irritert over. Men du får be han ta ansvar for å fikse sengen i løpet av morgendagen. Forstår godt at man blir sliten når besøket kjennes intenst og om du føler at dine intimgrenser blir invadert. Jeg kunne ikke se for meg å slippe besøkende inn på soveromme uansett hvem sine søsken det er. Jeg forstår at en person du føler deg usikker på tapper deg for energi, for trolig er du mer anspent rundt henne enn du er normalt. Lag deg en kopp varm te, krøll deg sammen i sofan med et mykt pledd og prøv å tenke på noe annet. Det går seg nok til på sikt om forholdet ditt fungerer sånn generelt.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Hvis du leter litt i dagens tråder finner du et innlegg der en jente blir telefonterrorisert av sin egen svigermor, og blir kalt for barnemorder etter at hun opplevde en spontanabort. Og en samboer som støtter sin mor. Svigerforeldre som føler seg hjemme hos dere og er synes raping er morsom, og en lillebror og storebror som herjer litt sammen? Du fremstår bare som prippen, sytete og veldig usympatisk. Anonym poster: 72f6df85924256d54f82c29606cf5a4b Tja, litt uenig. Jeg hadde på alle måter reagert dersom min svigermor hadde kommet på besøk og startet en rapekonkurranse: hva faen!? Anonym poster: 10bee9f3cca470d461dcea70b39c0593 1
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2012 #14 Skrevet 21. desember 2012 Ts: Ta dette som et komplement. Personlig så synes jeg det høres ut som om svigermoren din føler seg avslappet i nærheten av deg og ikke tar seg selv spesielt høytidelig. Nei, TS får virkelig frem den vulgære siden i svigermor! Creds!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Om dere åpner en avis så ser dere at barn dør fordi de ikke har nok mat og her på KG sutres det om utroskap. Altså... det må være såpass takhøyde på et forum at man får lov til å skrive hva man vil. Ting oppleves ulikt for ulike mennesker, og tar man en liten ventil her, slipper man å ta den med svigermor. Jeg forstår godt at dette blir litt mye. Jeg liker ikke høylytt raping, og da søsteren til mannen min, mannen hennes og deres barn turet inn på mitt og min manns soverom likte jeg ikke dette. Jeg tok det opp med min mann etterpå, og gjester har ingenting på mitt ikke-ryddede soverom å gjøre. Han forstod det når jeg sa at, jo, det er sikkert helt ok for ham å ha sin søster der, men hvordan hadde det føltes om broren min var der.. vi har ikke lenger gjester der inne. Det føles ikke ok at en femåring leker rett ved siden av glidemidelet, for å si det sånn. Noen folk tar litt mye plass, og enig med Themis. Ta pledd og kos deg på sofaen. Synes det ser ut til at du synes svigers er ok, bare litt i overkant. Er lov, det
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #16 Skrevet 21. desember 2012 Ts her. Takk for alle svar:-) Til dere som mener jeg er prippen: Dette stemmer overhodet ikke. Jeg er ofte den som gjør noe fordi det er så ekkelt at andre ikke vil. Poenget her var egentlig at det skulle være morsomt og ikke dønn seriøst. Der lyktes jeg desverre ikke:-P
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #17 Skrevet 21. desember 2012 Takk til dere som har støttet meg. Må innrømme jeg satt rr og følte meg utrolig sytete når jeg leste kommentarene.
Rubies_ Skrevet 21. desember 2012 #18 Skrevet 21. desember 2012 Takk til dere som har støttet meg. Må innrømme jeg satt rr og følte meg utrolig sytete når jeg leste kommentarene. Helt ærlig, det er sånn du fremstår i hovedinnlegget. Måten du ordlegger deg på, og ordvalget ditt bidrar på det. Men nå har du jo oppklart hva du egentlig mente, så da er det ingen fare.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #19 Skrevet 21. desember 2012 Ts. Helt greit. :-) Jeg går vel automatisk litt i forsvarsposisjon når jeg leser hva andre tenker om det jeg har skrevet.
J.K. Rowling Skrevet 21. desember 2012 #20 Skrevet 21. desember 2012 Jeg forstår deg veldig godt! Jeg tror både svigerfamilien min og jeg er relativt normale, men vi er i hver vår enda av skalaen av hva som er passe av bråk og støy og liv. De synes nok (for så vidt med rette) at jeg er for privat og stille ofte, og jeg synes de er slitsomme fordi de er høylydte, veldig fysiske og hele familien er slik at plutselig "lekesloss" to-tre voksne slik at kaffekopper ramler i gulvet og så videre. Selv om begge parter tar hensyn til hverandre blir jeg veldig tappet av å være mye rundt dem, og etterpå trenger jeg pledd, bok og tekopp i fred og ro. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå