Gå til innhold

Nettsider som sender Conversesko til utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om dere vet om noen nettsider som sender Converse til utlandet? Har lett her jeg bor etter kremhvite converse, men finner bare røde! Irriterende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på ebay?:)

Skrevet

Siden du ikke spesifiserer hvor utlandet er er svaret mitt Zalando. De sender i hvert fall til de to utlandene jeg har bodd i.

Skrevet

Har du sett på ebay? :)

Har prøvd å finne, men frakten er så dyr :(

Siden du ikke spesifiserer hvor utlandet er er svaret mitt Zalando. De sender i hvert fall til de to utlandene jeg har bodd i.

Bor i sør-amerika. Sjekket litt på Zalando, men skjønte ikke helt om de sendte hit eller ikke. Fant skoene jeg ville ha, men de har ikke størrelsen min.

Converse.com da?

Var inne på den, men de sender visst bare til USA. Måtte gå inn på siden til landet jeg bor i for å bestille, men det gikk ikke ann å kjøpe online.

Er vel ikke noe håp for meg, haha.

Skrevet

Lurte på om dere vet om noen nettsider som sender Converse til utlandet? Har lett her jeg bor etter kremhvite converse, men finner bare røde! Irriterende..

Har du pøvt firma i San Diego som er drevet av nordmen. Firmaet heter www.usa-scandinavia.com og de hjelper Skandinavere å hanlde på nettet i USA. Bare send en e-post med hva du trenger hjelp til.

Hvt et forsøk :)

Skrevet

Converse.com da?

Du må ha amerikansk IP adresse. Det firmaet i San Diego kan hjelpe med dette :)

Skrevet

Er desverre ikke USA jeg bor i, men i sør-amerika. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...