mariposaa Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Lurte på om dere vet om noen nettsider som sender Converse til utlandet? Har lett her jeg bor etter kremhvite converse, men finner bare røde! Irriterende..
Glynis Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 Siden du ikke spesifiserer hvor utlandet er er svaret mitt Zalando. De sender i hvert fall til de to utlandene jeg har bodd i.
mariposaa Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2012 Har du sett på ebay? Har prøvd å finne, men frakten er så dyr Siden du ikke spesifiserer hvor utlandet er er svaret mitt Zalando. De sender i hvert fall til de to utlandene jeg har bodd i. Bor i sør-amerika. Sjekket litt på Zalando, men skjønte ikke helt om de sendte hit eller ikke. Fant skoene jeg ville ha, men de har ikke størrelsen min. Converse.com da? Var inne på den, men de sender visst bare til USA. Måtte gå inn på siden til landet jeg bor i for å bestille, men det gikk ikke ann å kjøpe online. Er vel ikke noe håp for meg, haha.
Bentef Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Lurte på om dere vet om noen nettsider som sender Converse til utlandet? Har lett her jeg bor etter kremhvite converse, men finner bare røde! Irriterende.. Har du pøvt firma i San Diego som er drevet av nordmen. Firmaet heter www.usa-scandinavia.com og de hjelper Skandinavere å hanlde på nettet i USA. Bare send en e-post med hva du trenger hjelp til. Hvt et forsøk
Bentef Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Converse.com da? Du må ha amerikansk IP adresse. Det firmaet i San Diego kan hjelpe med dette
mariposaa Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2012 Er desverre ikke USA jeg bor i, men i sør-amerika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå