Gå til innhold

Liker dere gutter sterk farget leppestift?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest pellepirat
Skrevet

Kan bare svare for meg selv, men svaret er YES :)

Skrevet

Synes det er kjempestilig! Er ikke gutt da men..

Skrevet

Mannen min liker ikke knall rødt osv. Men når jeg bruker det så sier han at jeg ser fin ut.

Så tror det kommer litt ann på :)

Skrevet

Nei jeg liker ikke klovner! Foretrekker ingenting på en jente sine lepper. Naturlig the way to victory!

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke gutt, men kan forstå at folk ikke liker det. Det skal veldig mye til før det er kledelig! Av disse bildene så synes jeg Kat Graham var den eneste som kledde knæsjfargen.

Selv eier jeg mest nude og naturlig fargede leppestifter, mine mest ekstreme er vel Mac Diva og Morange, bruker de meget sjeldent da det fort blir for mye av det gode. Morange ser ikke akkurat fin ut på sliten vinterhud..

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke gutt, men kan forstå at folk ikke liker det. Det skal veldig mye til før det er kledelig! Av disse bildene så synes jeg Kat Graham var den eneste som kledde knæsjfargen.

Selv eier jeg mest nude og naturlig fargede leppestifter, mine mest ekstreme er vel Mac Diva og Morange, bruker de meget sjeldent da det fort blir for mye av det gode. Morange ser ikke akkurat fin ut på sliten vinterhud..

Det skal mye til før det er kledelig ? Hehe, syns ikke jeg..ta på litt maskara og rød leppestift så ser man ut som million dollars ;)

Man må bare være vågal og tørre.

• Liker 1
Skrevet

Det skal mye til før det er kledelig ? Hehe, syns ikke jeg..ta på litt maskara og rød leppestift så ser man ut som million dollars ;)

Problemet er at de færreste treffer på fargen og når teknikken for å legge leppestift ikke er der, gjerne i kombinasjon med mangelfull oppfrisking, nei da ser det ulekkert på mange.

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke rød leppestift havner i helt samme kategori som knæsjfarger som er på grensen til neon, men jeg synes at det er mange som bruker en rødtone som ikke er kledelig.

Skrevet

Kjæresten min liker det ikke,han syns det ser unaturlig ut og helt feil. Maskara og øyenskygge er litt mer tonet ned,men dette skriker litt.

Jeg syns det er tøft med jenter som går sånt,men så er jeg jente selv.

Anonym poster: 93314a83f0be67a65e69b89d6c3439ad

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Litt dumt spørsmål, men flere som sliter med å ikke se ut som en klovn? Jeg bruker aldri noe på leppene, nettopp fordi jeg blir seende ut som en klovn. Litt kjipt egentlig

Skrevet

Since when har lebestift vært klovnete`?? å ikke bruke noe fordi man liker det naturlig er greit, men å si at man ligner klovn av å ha på lebestift synes jeg er veeeeldig feil..

og nei, jeg synes ikke knæsj rosa er fint, men rødt er fint på leppene..

Anonym poster: 8e80efb481f93827fe14fec0bb08d9aa

Skrevet

rosa er vertfall ikke fint, ser rart ut syns jeg, røde lepper er fint/sexy, kommer litt ann på

Skrevet

Jeg foretrekker naturlige lepper, men en sjelden gang er det fint, som feks. det siste bildet.

Skrevet

Eneste som var fint, var de to siste, men jeg er ikke en mann.

Skrevet

Synes ikke rød leppestift havner i helt samme kategori som knæsjfarger som er på grensen til neon, men jeg synes at det er mange som bruker en rødtone som ikke er kledelig.

Ja det har du vell rett i. Neon blir litt...jaa vett ikke. Kan vell blir for mye ;)

Skrevet

Litt dumt spørsmål, men flere som sliter med å ikke se ut som en klovn? Jeg bruker aldri noe på leppene, nettopp fordi jeg blir seende ut som en klovn. Litt kjipt egentlig

Gjør du det ordentlig da ? Prøv å finn en nysanse som passer til din hudtone.

Bruk en lipliner først også leppestiften så skal det se bra ut ;)

Ta litt concealer utenfor leppene for å vå vekk noe ekstra som er utenfor :)

Skrevet

Problemet er at de færreste treffer på fargen og når teknikken for å legge leppestift ikke er der, gjerne i kombinasjon med mangelfull oppfrisking, nei da ser det ulekkert på mange.

Hehe ja, kanskje det :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nå sier jo flere dameblader at rød leppestift er det ultimate fordi det trekker blikket til leppene og ladida, men selvfølgelig gjør det det, er jo bare naturlig å fokusere blikket på sterkt fargede objekter. På en annen side har jeg også lest at pigmenterte lepper og soveromsøyne er tiltrekkende på menn siden leppene svulmer opp og øynene blir sløve når man når klimaks under samleie (og derfor får menn til å tenke "sex!), men jeg tror at det for mange kan bli litt hysterisk, enten man er mann eller kvinne.

Personlig synes jeg at røde lepper er best kombinert med sotede øyne, men da skal man virkelig ha den perfekte rødfargen for å treffe blink. Og ikke bruke det til hverdags...

DETTE var kledelig

DETTE var ikke det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...