girl95 Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Hei. Jeg lurer på om noen har prøvd go blonder lightning sprayen fra vita, og eventuelt fortelle om hvordan den er? Jeg har mørkebrunt hår og har lenge hatt lyst til å farge det lysere, men i og med at det sliter mye på håret av å farge det , har jeg aldri giddet. Så kom jeg overens med dette produktet, og damen på vita fortalte at dette var for all type hår, og ikke bare blondt. Jeg vil ikke gjøre håret mitt blondt, men heller ha en lysere brunfarge, hva tenker dere? Burde jeg prøve, for jeg har lest så mye både positivt og negativt om dette produktet, og er derfor blitt litt usikker. Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Det er vel bleking og det sliter mer enn farging. Håret ditt vil bli mer rød-orange enn noe annet. Anonym poster: fc4c07dfac42367b9d19749b780633db
Cupcake92 Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Neinei. Ikke gjør det. Den er farlig. Du kan risikere at håret ditt knekker av.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Håret blir stivt, tørt og oransj/kanariegult (etterhvert) hvis du er mørk. Har faktisk prøvd den sprayen i et ubetenkt øyeblikk, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Lukter vondt gjør den også. Anonym poster: 3c685cb07f6f523be57a2666d347fc0f
julielis Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Jeg er blond, og brukte den i Tyrkia i fjor sommer. Håret ble ganske gult og tørt, og da jeg kom hjem bleket jeg det igjen og håret ble helt hvitt. Løp til frisøren og ordnet det. Kommer aldri til å bruke den igjen.
girl95 Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2012 Seriøst? Har hørt med to venner som brukte den, og de sa at det faktisk fungerte. Men det finnes jo en shampo versjon av dette også, hva med den? Funker den, eller er den også ille? Fordi jeg tenker at med spray så er det fint mulig at håret kan bli ødelagt, og at man begynner å miste hår, Men med sjampo er det mindre sanssynnelig, eller hva tenker dere? Takk for svar :D
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Shampooen funker ikke. Ikke balsamen heller. Den er forøvrig beregnet på å lysne allerede lyst hår. Når det er sagt er det en helt brukbar billigshampoo hvis du bestemmer deg for å prøve likevel. Anonym poster: 3c685cb07f6f523be57a2666d347fc0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå