Gå til innhold

Bokserien 'Bo Praktisk', 'Bo med farger' osv


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har "Bo praktisk" og har plukket opp et par tips der. Den er ikke genial, men helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de fleste bøkene i denne serien og jeg liker dem godt :-) Prisen er jo og gunstig.

Skal absolutt fortsette å kjøpe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå meldt meg inn i bokklubb og får Bo med farger, Bo Praktisk og Bo personlig til en billig penge, så da er det nok verdt det uansett om de er bra eller ikke. Bestilte også "Innred hjemme" - tok litt av ja. :)

*hilsen meg som meldte meg inn i 3 klubber i kveld.. aldri gjort sånt før gitt * :oops: *gleder seg* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Bo med farger og Bo personlig og synes de er helt greie.

Angrer ihvertfall ikke på at jeg kjøpte dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. B. da!

Du må ikke melde deg inn i bokklubber, du må la noen verve deg! Innen De Norske Bokklubbene kan man verve folk til alle klubbene selv om man ikke er medlem i mer enn en av dem selv... Ganske overbevist om at du har mange bekjente som hadde blitt kjempeglade for å få verve deg. Da hadde de fått vervepremie, og du hadde fått akkurat det samme som du får nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har boken "Bo med farger". Har fått noen tips der, men ikke så mye. Kjøpte boken på et sånt tilbud der jeg kun betalte porto. Hadde aldri kjøpt den ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. B. da!

Du må ikke melde deg inn i bokklubber, du må la noen verve deg! Innen De Norske Bokklubbene kan man verve folk til alle klubbene selv om man ikke er medlem i mer enn en av dem selv... Ganske overbevist om at du har mange bekjente som hadde blitt kjempeglade for å få verve deg. Da hadde de fått vervepremie, og du hadde fått akkurat det samme som du får nå!

Tenkte på det ja, men tror faktisk ikke jeg kjenner noen akkurat nå som er medlem. De jeg vet om som har vært det før har meldt seg ut igjen. Så får jeg heller kanskje verve noen selv i neste omgang da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...