spørsmålstegnet Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Jeg prøver å sette meg inn i hva slags muligheter imacen min kan tilby. Jeg har en apple-tv, som gjør at jeg kan spille musikk fra itunes. Dette gjorde jeg ved å trykke på apple-tv-knappen på itunes, og det ble lyd fra tven. Mitt problem er at jeg ikke har sonefri dvd-spiller. Men imac har, så derfor vil jeg spille en sonefri dvd-film fra imac som kan vises på tven. Hvordan gjør jeg dette?
Cho Kon It Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Gjør det på samme måten som du gjør med musikk i iTunes. Legg filmen (i .mp4-format) inn i iTunes, velg Apple-TV-knappen og vips har du film på TV.
spørsmålstegnet Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2012 Gjør det på samme måten som du gjør med musikk i iTunes. Legg filmen (i .mp4-format) inn i iTunes, velg Apple-TV-knappen og vips har du film på TV. Har prøvd meg frem, uten hell.. Jeg setter inn dvd-plata og automatisk så begynner den å spille på dataen gjennom et eller annet dvd-program. Hvordan åpner jeg dvd-plata i itunes?
Cho Kon It Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Jeg får ikke testet den nøyaktige fremgangsmetoden for deg nå for cd-romen min funker ikke, men du må jo først avslutte avspillingen i det programmet som begynner, og så åpne filen i iTunes i stedet. Hvis du åpner iTunes med dvd-en i, kan det godt være at den popper automatisk opp et sted i menyen til venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå