SubHuman Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Haha kom over denne artikkelen: http://www.cracked.com/article/226_6-adorable-cat-behaviors-with-shockingly-evil-explanations/ (to sider) Katter er enda rarere og merkeligere enn jeg først trodde! Som at de kommer hjem med døde dyr for å vise oss at vi er noen elendige jegere!
Eiil Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Store egoister som liker å vise seg frem Men nydelige skapninger er de.. 1
SubHuman Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2012 Store egoister som liker å vise seg frem Men nydelige skapninger er de.. Ja det er sant. Men noe som er morsomt er at de tror at de eier oss og er sjefen i huset, selv om katter (iallefall min) er avhengig av eieren for å leve. Et eksempel på dette er at katten min begynner å gråte når hun ikke finner meg og følger etter meg overalt
Eiil Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Vi har også en katt hjemme (6-7 å gammel) som følger etter oss overalt. Om vi skal ta bussen, gå på butikken eller en lang tur i skogen. En gang da fulgte hun etter min mor langt opp i skogen og ble så bekymret fordi hun ikke kunne veien hjem at min mor bare måtte bære henne hjem x)
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Fantastisk bra en liten påminnelse om at man ikke skal menneskeliggjøre dyrene våre. Og uansett hva de sier - katter er herlige dyr. Jeg elsker deres evne til å herske og å kreve av oss mennesker. Alle andre dyr bruker vi jo, men katter lar seg ikke bruke. Vi burde lære mer av kattene.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Ekle skapninger.... Anonym poster: 0b726e71f15fcd7bc2ba271f5e4206d4
Strixvaria Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Ja det er sant. Men noe som er morsomt er at de tror at de eier oss og er sjefen i huset, selv om katter (iallefall min) er avhengig av eieren for å leve. Et eksempel på dette er at katten min begynner å gråte når hun ikke finner meg og følger etter meg overalt Her snakker vi ikke om å tro, gitt. Katten eier deg fullt og helt - jo fortere du innser det jo bedre Søte pusen du har. Nabokatten er så søt, for med én gang jeg kjører store-bilen inn i garasjen (eller skal kjøre den ut), da kommer han som et skudd (han hører at porten åpnes), for da skal han leke i garasjen. Da hopper han rundt begge bilene, ruller rundt, sier "meooooooooow! miiiiiiiiooow!!! :D" i skikkelig se-på-meg-stil og har the time of his life. Også må jeg kose ham leeeenge før han går ut igjen, haha. Den katten er så fiiin Og når han får tunfisk (*kremt*) så sitter han musestille på terassen og spiser mens jeg kjører ut bilen; leer ikke et øyelokk engang - da er det mat på gang! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå