Gå til innhold

Katter er noen onde og manipulerende dyr!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store egoister som liker å vise seg frem :) Men nydelige skapninger er de..

• Liker 1
Skrevet

Store egoister som liker å vise seg frem :) Men nydelige skapninger er de..

Ja det er sant. Men noe som er morsomt er at de tror at de eier oss og er sjefen i huset, selv om katter (iallefall min) er avhengig av eieren for å leve. Et eksempel på dette er at katten min begynner å gråte når hun ikke finner meg og følger etter meg overalt :fnise:

Skrevet

Vi har også en katt hjemme (6-7 å gammel) som følger etter oss overalt. Om vi skal ta bussen, gå på butikken eller en lang tur i skogen. En gang da fulgte hun etter min mor langt opp i skogen og ble så bekymret fordi hun ikke kunne veien hjem at min mor bare måtte bære henne hjem x)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Fantastisk bra :) en liten påminnelse om at man ikke skal menneskeliggjøre dyrene våre.

Og uansett hva de sier - katter er herlige dyr. Jeg elsker deres evne til å herske og å kreve av oss mennesker. Alle andre dyr bruker vi jo, men katter lar seg ikke bruke. Vi burde lære mer av kattene.

Skrevet

Ekle skapninger....

Anonym poster: 0b726e71f15fcd7bc2ba271f5e4206d4

Skrevet

Ja det er sant. Men noe som er morsomt er at de tror at de eier oss og er sjefen i huset, selv om katter (iallefall min) er avhengig av eieren for å leve. Et eksempel på dette er at katten min begynner å gråte når hun ikke finner meg og følger etter meg overalt :fnise:

Her snakker vi ikke om å tro, gitt. Katten eier deg fullt og helt - jo fortere du innser det jo bedre :fnise:

Søte pusen du har. :laugh: Nabokatten er så søt, for med én gang jeg kjører store-bilen inn i garasjen (eller skal kjøre den ut), da kommer han som et skudd (han hører at porten åpnes), for da skal han leke i garasjen. Da hopper han rundt begge bilene, ruller rundt, sier "meooooooooow! miiiiiiiiooow!!! :D" i skikkelig se-på-meg-stil og har the time of his life. Også må jeg kose ham leeeenge før han går ut igjen, haha. Den katten er så fiiin :rodmer: Og når han får tunfisk (*kremt*) så sitter han musestille på terassen og spiser mens jeg kjører ut bilen; leer ikke et øyelokk engang - da er det mat på gang! :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...