Brumm Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Har gjort et kupp på lipgloss, og vil bare anbefale den til dere, siden jeg er så fornøyd! Den heter LipGlide Sheer fra Revlon, jeg har den i fargen Sheerly Bare 01. Lukter godt, sitter bra, og ser flott ut! Brumm
Snuppelure Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Legger til min favoritt som er Elisabth Arden sin 8 houer crem. Blir bare naturlig farge, men den er fantastisk. Gjør leppene myke og fine, og ser naturlig og pen ut til hverdags makeup.
Gjest Xavia Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Har ikke sett Revlon hos H&M, men på Cubus derimot.. Min favoritt er glossene fra Biotherm! Lukter godt, sitter lenge og finnes i mange farger!!
SunAndMoon Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Min favoritt er L'Oreal's "Pastel Repair", nr 02 - Strawberry Shake Gir en mer naturlig look, da jeg ikke bruker annet enn litt mascara til hverdags. Den passer igrunn både til fest og hverdag. Den kleber heller ikke, sitter godt! Er også glad for at den ikke "smaker" noe - for da slipper jeg å "spise" den opp
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Jeg holder meg til klassiske juicy tubes jeg:) Prøvde også cliniques relativt nye pleiende gloss, den virket ok.For pleie og helt naturlig farge anbefaler jeg clarins leppepomade i tube. Eight hour cream lukter så rart at jeg ikke vil bruke den i offentlighet :-) Dessuten føles leppene mine veldig tørre etter at jeg har brukt den.
Cola Girl Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Prøvde Juicytubes i tax-free'n sist vi var ute og reiste. Tok litt på fingeren og klinte på leppene (alle har jo skrytt sånn av lukt og smak her inne) Likte den veldig godt jeg og skulle smiske med mannen for å kjøpe den, ga han et kyss da og det var det værste klisset han hadde vært borti - gikk og sukket og stønnet og gnikket seg på leppene i en time etterpå. Han gikk med på at det så bra ut, men han kom ikke til å kysse meg noen gang igjen hvis jeg skulle ha sånn, så det virket litt mot sin hensikt gitt
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #9 Skrevet 11. mars 2004 Lipgloss er for at menn skal se, men ikke kysse:D Ekskjæresten min tålte ikke leppepomaden min (svak pæreduft) engang..
NullHull Skrevet 15. mars 2004 #10 Skrevet 15. mars 2004 Min favoritt er L'Oreal's "Pastel Repair", nr 02 - Strawberry Shake Gir en mer naturlig look, da jeg ikke bruker annet enn litt mascara til hverdags. Den passer igrunn både til fest og hverdag. Den kleber heller ikke, sitter godt! Er også glad for at den ikke "smaker" noe - for da slipper jeg å "spise" den opp Vil bare si at etter din anbefaling har jeg nå kjøpt meg denne og istemmer herved i hyllesten. Både farge, smak og konsistens er perfekt til alle anledninger. Takk for tipset !:bukke:
SunAndMoon Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 Vil bare si at etter din anbefaling har jeg nå kjøpt meg denne og istemmer herved i hyllesten. Både farge, smak og konsistens er perfekt til alle anledninger. Takk for tipset !:bukke: Bare hyggelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå