Gå til innhold

Hva var viktigst for dere ved valg av bryllupslokale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Vi står mellom to superflotte bryllupslokaler, men vi har egentlig hatt en favoritt fra begynnelsen av. Men vi kom ikke like godt overens med restaurantsjefen der som på sted nr. 2! Et lite skår i gleden.. Stedet vi hadde sett oss ut fra begynnelsen gjenspeiler personligheten vår, men på sted 2 var restaurantsjefen sååå grei, og ingen ting virket vanskelig å få til for at vi skulle få en strålende dag. Skjønner? Hva har vært viktig for dere ved valg av lokale?

Anonym poster: 1f426fda6c6dea83261e21c28b2a6e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris er viktigst for oss.

Anonym poster: 79e1c66400fb833cad59735633cfe3ca

Skrevet

For oss var det veldig viktig at maten var god og at de som hadde lokalet og var de som lagde maten.

Vi fant heldigvis ett flott gammel hotell som vi viste var flinke til å lage god mat og hvor alt var inkludert.

Skrevet

Så bra! Ja, prisen er også viktig for oss. Begge stedene koster så å si helt likt, og maten blir supergod på begge stedene. Vi får også lov til å ta med snacks og kaker! Stedet vi har likt fra begynnelsen av, har "wow - faktor", mens det andre stedet ser veldig eksklusivt ut.

Skrevet

For oss var det viktig at det kostet en del og var stort og flott.

Anonym poster: 1e57787e79b704912a8913b56728d5a5

Skrevet

Kjemi med de som skal arrangere (lage mat osv) synes jeg er veldig viktig. Man skal tross alt ha endel med disse å gjøre under planleggingne. Vi byttet lokale fordi jeg ikke var overbegeistret for restaurantsjefen på det stedet vi opprinnelig booket.

Anonym poster: 0062b85cc45f2b97ae0af2bd3c1f2f10

Skrevet

Det er akkurat det vi uroer oss for også. Restaurantsjefen var jo helt ok, men vi følte at han andre virkelig ønsket å gjøre alt han kunne for at vi skulle få en strålende dag..

Skrevet

Vi har ikke snakket med de i lokalet i det hele tatt (annet enn når vi reserverte). Kanskje på tide å sette seg litt inn i ting :sjenert:

Anonym poster: 1e57787e79b704912a8913b56728d5a5

Gjest kiara_pusen
Skrevet

For Oss var det viktig å være herre over eget selskap. Vi vil ha muligheten til å engasjere de kokkene vi ønsker, sette vår meny og ikke minst ta med egen drikke slik at fribar er en selvfølge. Dessuten liker ikke vi stengetid og slike andre restriksjoner.

Så da endte vi opp med telt i hagen. :ler:

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Tenkte aldri særlig over valg av lokale, vi skal gifte oss i min kirke, så jeg lurte på om han hadde noen lokaler som betydde noe for ham, det hadde han ikke. Dermed foreslo han et hus som har betydd mye for meg, det er jo et pluss at veggene er hvite og prisen er lav!

Hadde ikke valgt det lokalet om ikke veggene nylig var malt hvite da og de grusomme gardinene nettopp var byttet ut med persienner, tror jeg :) For jeg liker ikke uteområdet særlig..

Skrevet

For gjestene er maten viktigere enn lokalet. Vi droppet drømmelokalet pga at maten bare var ok, etterpå viste det seg at det var opptatt på foretrukne dato, men det fant vi ut etterpå, haha.

Skrevet

For oss var det viktig at det var et sted og område vi hadde et personlig forhold til, og det har veiet tyngst. Det er også et sted mange av gjestene våre har gode minner fra og er akkurat passe pent og røft på en gang (for oss). Det passer både for de "godt voksne" og de yngre av gjestene våre. Musikk er hovedtema i bryllupet vårt så vi ville ha et sted med scene og ordentlig opplegg for god lyd, og piano i spiseområdet. Pga musikken og konsertene ønsket vi også å ha et rom hvor man kan trekke seg tilbake og skravle for de som vil det. Vi har også veldig god tone med utleier, heldigvis. Når det gjelder mat har de en del standardmenyer, men vi får lov til å designe vår egen meny og kommer nok til å bytte litt om. Det er også alternative cateringselskaper å velge mellom så vi kommer til å be om smaksprøver fra dem på forhånd. Ellers er det viktig for oss at de er fleksible til alle våre rare forslag, og det har de vært så langt i hvert fall! :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...