AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Hva mener dere? Har lyst på en litt finere lommebok, men kvier meg litt for å bruke over 2000 kr på den. Anonym poster: 7ab4bbb8f38ce2e79f62a9724ba40c47
Kosemose Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Jeg tenker den er verdt pengene hvis du har 2000 til overs, og du har hatt lyst på den lenge, og du tenker det er en lommebok som passer ditt bruk og som du kommer til å få glede av i årevis framover. I et sånt perspektiv er ikke 2000 så mye, det kan lett bli rimeligere enn å kjøpe ny lommebok til 3-400 kroner hvert år, som jeg har inntrykk av at mange gjør. Dyre kvalitetsting som man bruker i årevis er en god investering, også for miljøet. Og se sånn på det: Mange bruker opp mot 1000 kroner på å gå på byen i helgen. Med vin, CC, taxi, nattmat, drinker. Det er det ingen som setter spørsmålstegn ved. Så dropp heller et par byturer og kos deg med fiiin lommebok! 5
skruf Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Jeg kjøpte denne for ca 2 år siden http://www.mulberry.com/?OM_I=emTRconfirm&OM_U=2834678231#/storefront/c6676/4703/moreviews/ Er kjempefornøyd, og den blir nesten bare finere og finere:) Tidligere så har jeg brukt mange forskjellige billige lommebøker i stoff/tøy, og har hatt hyppig utbytting både pga dårlig kvalitete og at jeg har gått lei. Men denne er så klassisk at jeg tror jeg aldri kommer til å gå lei:) Så har du råd, så ville jeg absolutt ha kjøpt den hadde jeg vært deg:)
Athene Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Hva som er verdt det er ene og alene opp til deg. Hvor god råd du har, og hvor mye du verdsetter merket og kvaliteten. Dersom det såvidt går rundt økonomisk på slutten av hver måned er det ikke akkurat verdt det. Jeg kjøpte lommebok for 5 500 for seks år siden, og det har vært med i veska hver dag siden, og kommer til å være det i mange år fremover. Jeg blir fortsatt glad hver gang jeg ser den. Og når jeg tenker på kostnad fordelt på bruk er den smart rimeligere enn en del billigere varianter jeg har hatt og kastet opp i gjennom. 2
Gjest Glorificus Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Jeg har en Mulberry-lommebok på min ønskeliste til jul, iallfall. Om du har råd til den og liker den - go for it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå