Gjest Love Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Hei, Jeg er utrolig forelsket i en jente som jeg så vidt kjenner. Tenker på henne bokstavelig talt hver eneste dag, og har gjort dette i flere mnd nå. Har aldri tenkt så mye på en jente før slik som jeg gjør nå. Hvert eneste minutt hvor jeg ikke er skikkelig opptatt med noe tenker jeg på henne, alltid! Selv om hun har en helt nydelig kropp så fokuserer tankene mine ikke på sex med henne, men å holde henne i mine armer og kose med hun. Kysse hun, klemme hun, beskytte hun, ta vare på hun, massere henne. Tenker på mange forskjellige ting som vil gjøre henne glad. Vil behandle hun som en prinsesse og gjøre alt for henne. Hun er den mest nydeligste jenten jeg har noensinne møtt i mitt liv ! Saken er at jeg tror ikke hun har samme følelser for meg akkurat nå. Jeg gir henne rom og er ikke påtrengende siden jeg respekterer henne og vil bare at hun skal ha det godt. Jeg har lyst å vinne hennes hjerte, være en god venn for henne og gjøre masse hyggelig ting for hun. Hvis hun etterhvert begynner å like meg mer og mer så blir det på hennes initiativ. Jeg kommer ikke til å påtrenge noe som helst. Vil kun være der for henne og gjøre gode ting for henne. Jenter, synes dere det at jeg prøver å vinne en jente sitt hjerte er galt av meg på den måten jeg har beskrevet ? Med respekt. Leste gjennom innlegget mitt og merker at kjærlighet har gjort meg veldig myk hehe. Jeg tror kjærlighet er det mest fantastiske vi har på denne jorden. Ingenting annet kan måle seg. Sex er ingenting iforhold til ekte kjærlighet. Penger er ingenting å ha for seg selv, å glede andre er ALT !! Deler av teksten på denne sangen føler jeg er relatert til min situasjon. Jeg må slippe henne fri og hvis hun velger å komme til meg så blir det på hennes initiativ. When you love someone so deeply They become your life It's easy to succumb to overwhelming fears inside Blindly I imagined I could Keep you under glass Now I understand to hold you I must open up my hands And watch you rise Spread your wings and prepare to fly For you have become a butterfly Fly abandonedly into the sun If you should return to me We truly were meant to be So spread your wings and fly Butterfly I can't pretend these tears Aren't over flowing steadily I can't prevent this hurt from Almost overtaking me But I will stand and say goodbye For you'll never be mine Until you know the way it feels to fly Håper en dag
Guybrush Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Husk at kjærlighet uten seksuell tiltrekning = vennskap. Den fella har mange gått i, den berømmelige "vennefella". For det første vil jeg nok si at du ikke er forelsket. Man kan ikke være forelsket i noen man såvidt bare kjenner - forelskelse er langt dypere og baserer seg på at man kjenner personen på godt og vondt inngående. En crush vil være mer passende. Du har fallt for henne, følelsen er deilig. Ikke analyser, ikke planlegg slik du nå prater om. Om hun skal like deg er du nødt til å være deg selv. Ikke en polert modifisert versjon som prøver å være hva du tror hun vil du skal være. Vær deg selv, og ikke minst ikke gå rundt med puppy eyes og grandiose drømmer. Vær deg selv altså, og ikke glem venner og andre ting rundt deg heller. Funker det ikke da så passer dere ikke sammen enkelt og greit. Å da tenke "å men hva hvis jeg gjorde ditt eller sa datt istedet", det funker ikke. Hvis du har mulighet, bil kjent med henne. Men ikke gå rundt i evigheter og håp at hun skal plutselig se deg på en annen måte. Du må være litt mer frempå etterhvert selv om du ikke trenger å virke desperat. 3
Gud Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Jeg anbefaler at du tar litt initiativ. 10
Gjest Chin Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Be henne ut? enkelt, greit, og hun skjønner tegninga. 2
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Jeg er litt i samme båt... Er forelsket i ei jeg bare har møtt å snakket med en times tid. Tiltrekningen var der...kjemi. Det er litt rart siden jeg ikke kjenner henne men bare har møtt henne den gangen og såvidt etterpå. Det som skremmer er at jeg følte det var noe der, noe kjent. Nesten som jeg kjente henne fra før. Hun er nydlig og vår herre har gjort en god jobb i dreiebenken. Jeg er veldig fysisk tiltrukket og. Aldri hatt så lyst på noen før...aldri følt jeg liker noen så mye både for personen og utseende. Helhet. Alltid vært mer av det ene eller det andre. Vet ikke om jeg bare bør ta meg sammen...eller tørre å finne ut om det var noe der. Hun likte meg og da. Det merket jeg.
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Jeg er litt i samme båt... Er forelsket i ei jeg bare har møtt å snakket med en times tid. Tiltrekningen var der...kjemi. Det er litt rart siden jeg ikke kjenner henne men bare har møtt henne den gangen og såvidt etterpå. Det som skremmer er at jeg følte det var noe der, noe kjent. Nesten som jeg kjente henne fra før. Hun er nydlig og vår herre har gjort en god jobb i dreiebenken. Jeg er veldig fysisk tiltrukket og. Aldri hatt så lyst på noen før...aldri følt jeg liker noen så mye både for personen og utseende. Helhet. Alltid vært mer av det ene eller det andre. Vet ikke om jeg bare bør ta meg sammen...eller tørre å finne ut om det var noe der. Hun likte meg og da. Det merket jeg. Du må som MANN for guds skyld ta initiativ dersom du vil ha denne jenta.Du vet at hun liker deg også...da er sjangsen for at hun takker nei til en seriøs date svært LITEN....hun vener sikert på mer seriøse signaler/handlinger fra deg....Hun ramler neppe ned i fanget på deg av seg selv - uten litt egeninsats fra deg... Så er det hete varme følelser mellom dere - ta initiativ,be henne med ut på date,besøk et eller annet så hun skjønner at du er interesert i henne på en seriøs måte. Er bare en måte å vinne noen på. Våge og vise at han/hun faktisk betyr såpass mye for deg - at du tar risikoen ved å være initiativ taker til å komme nærmere henne og bli bedre kjent .via date osv Og treffe noen man har slike følelser for - er meget skjeldent. Så ikke la henne slippe unna så lett... Vil du ha henne - må du vise henne det....
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Ja, jeg tror virkelig jeg bør utforske det videre. Jeg opplevde en slags connection der som er sjelden og håper ikke jeg innbiller meg at det var sånn andre veien...og at jeg lager til noe i hodet mitt. At hun likte meg vet jeg, jeg er ikke dum...men hvor mye da.?..er spørsmålet. Jeg kjenner virkelig jeg vil ha hele henne med kropp og sjel. Kjenner systemet reagerer bare jeg tenker på henne... Jeg skal prøve ja.
Gjest Love Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Det var sånn jeg ble vunnet Hvordan sånn ble du vunnet ? Kan du utdype hvordan du ble vunnet ? Likte du ikke fyren sånn romantisk i starten ?
Gjest LineaAlba Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Husk at kjærlighet uten seksuell tiltrekning = vennskap. Den fella har mange gått i, den berømmelige "vennefella". For det første vil jeg nok si at du ikke er forelsket. Man kan ikke være forelsket i noen man såvidt bare kjenner - forelskelse er langt dypere og baserer seg på at man kjenner personen på godt og vondt inngående. En crush vil være mer passende. Du har fallt for henne, følelsen er deilig. Ikke analyser, ikke planlegg slik du nå prater om. Om hun skal like deg er du nødt til å være deg selv. Ikke en polert modifisert versjon som prøver å være hva du tror hun vil du skal være. Vær deg selv, og ikke minst ikke gå rundt med puppy eyes og grandiose drømmer. Vær deg selv altså, og ikke glem venner og andre ting rundt deg heller. Funker det ikke da så passer dere ikke sammen enkelt og greit. Å da tenke "å men hva hvis jeg gjorde ditt eller sa datt istedet", det funker ikke. Hvis du har mulighet, bil kjent med henne. Men ikke gå rundt i evigheter og håp at hun skal plutselig se deg på en annen måte. Du må være litt mer frempå etterhvert selv om du ikke trenger å virke desperat. Signerer denne her! Og påpeker at det er viktig at du ikke lar følelsene dine skinne for mye gjennom. Hun vil bare bli skremt av det. Men synes du burde be henne med på en øl eller to!
Gjest lily Skrevet 25. desember 2012 #11 Skrevet 25. desember 2012 er det noe vi kvinner ikke kan fordra er det når menn ikke oppfører seg som "menn". vær en mann og be henne ut herregud! og fortell henne hva du føler!
Gjest Love Skrevet 25. desember 2012 #12 Skrevet 25. desember 2012 Signerer denne her! Og påpeker at det er viktig at du ikke lar følelsene dine skinne for mye gjennom. Hun vil bare bli skremt av det. Men synes du burde be henne med på en øl eller to! Hvis en fyr som du synes er kjekk viser følelser for deg så hadde du blitt skremt av det ? Hva mener du at jenter blir skremt av menn som viser at de liker deg ? Kommer det an på om mannen er kjekk eller ei ? forklar
Guybrush Skrevet 25. desember 2012 #13 Skrevet 25. desember 2012 Hvis en fyr som du synes er kjekk viser følelser for deg så hadde du blitt skremt av det ? Hva mener du at jenter blir skremt av menn som viser at de liker deg ? Kommer det an på om mannen er kjekk eller ei ? forklar Svært få vil ha noen som oppfører seg som en hund. Handler om å begrense seg. Ikke slippe ut alle hormonene med en gang
Gjest LineaAlba Skrevet 25. desember 2012 #14 Skrevet 25. desember 2012 Hvis en fyr som du synes er kjekk viser følelser for deg så hadde du blitt skremt av det ? Hva mener du at jenter blir skremt av menn som viser at de liker deg ? Kommer det an på om mannen er kjekk eller ei ? forklar Hvis jeg skal begynne å date noen vil jeg helst at vi skal starte på samme nivå, om du skjønner. Hvis en mann sier han er forelsket i meg og jeg ikke er forelsket i han, ser jeg for meg at han kan bli veldig såret og skuffet dersom jeg ikke skulle komme dit at jeg ble forelsket i han underveis. Jeg hadde bare fått angst av det og følt meg presset. Synes man bør vise at man liker hverandre i starten, selvfølgelig, men å starte det hele med en stor kjærlighetserklæring ville jeg vært forsiktig med! 2
Gjest LineaAlba Skrevet 25. desember 2012 #15 Skrevet 25. desember 2012 Hvis en fyr som du synes er kjekk viser følelser for deg så hadde du blitt skremt av det ? Hva mener du at jenter blir skremt av menn som viser at de liker deg ? Kommer det an på om mannen er kjekk eller ei ? forklar Og det handler ikke om at han er kjekk eller ikke. Hvis jeg syntes han var attraktiv hadde jeg likevel blitt skremt.
Notisblokk Skrevet 25. desember 2012 #16 Skrevet 25. desember 2012 Hvis jeg skal begynne å date noen vil jeg helst at vi skal starte på samme nivå, om du skjønner. Hvis en mann sier han er forelsket i meg og jeg ikke er forelsket i han, ser jeg for meg at han kan bli veldig såret og skuffet dersom jeg ikke skulle komme dit at jeg ble forelsket i han underveis. Jeg hadde bare fått angst av det og følt meg presset. Synes man bør vise at man liker hverandre i starten, selvfølgelig, men å starte det hele med en stor kjærlighetserklæring ville jeg vært forsiktig med! signerer denne!
solch Skrevet 25. desember 2012 #17 Skrevet 25. desember 2012 (endret) Noen burde dra deg ned på jorda igjen. Hva med å starte med å bli kjent med henne? Det å forelske seg i noen man ikke kjenner så godt kan være litt farlig, for da er du ikke forelsket i personen, men forelsket i forestillinger om hvordan denne personen er. Så, mitt råd: bli kjent. Og dessuten, om du tror sjansene dine er små i utgangspunktet... Jeg har iallefall levd lenge nok til å innse at jeg ikke gidder å kaste bort tid og tanker på noe det aldri vil bli noe av Endret 25. desember 2012 av solch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå