shuzs Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Hei. Jeg er en 20 år gammel jente som har vært sammen med typen i 4 år. Vi pleide å ha det fint sammen, men i det siste har han begynt å " ikke fortelle ting" som fks at han var på dobbeldate med en kompis og to andre jenter mens jeg var bortreist. Feire nyttårsaften sammen er heller ikke noen prioritet for han lenger. De to siste gangene han har fortalt at han skal ut kom setningen " men det har nok ikke du så lyst til å være med på" på slutten. Jeg har fortalt han alt som har plaget meg, men han har ikke gjort noen som helst innsats for å unskylde seg eller gjøre det godt igjen. Er dette noen signaler jeg burde ta? Eller er det bare bagateller? Hadde vært fint å høre fra litt andre synspunkter. Takk på forhånd til de som tar seg tid til å si sine synspunkter!!
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Dobbeldate?! Kjære deg.. Virker ikke som han bryr seg så mye lenger.. :/ 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Trist å høre:/ Jeg hadde det akkurat sånn for noen år tilbake. Kjæresten hadde akkurat samme oppførsel, og til slutt orket jeg ikke mer. Jeg slo opp, og for meg var det best siden jeg fant ut at han hadde noe annet på gang. Hvis han ikke gjør noen innsats og du blir plaget med det syns jeg du skal ta en siste prat med han å finne ut hva som er galt. Virker ikke som om han bryr seg eller gjør en innsats for deg. For den dobbeldaten hadde jeg blitt veldig lei meg over så syns virkelig du skal vurdere om det er verdt å fortsette med han. Anonym poster: 7f38294522dca6e550d6f5b2fbdc7aac
Wini Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Dobbeldate er vel å gå langt over streken! Det hadde ikke jeg akseptert!
Gjest danida Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 du drar vel ikke ut på dobbeldate hvis du har dame..lukter brent forhold lang vei
Gjest Chin Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Høres ut som begynnelsen på slutten... 1
shuzs Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2012 Ååååh!! Takk for så mange svar har virkelig begynt å tenke nå.. Han sa aldri det var en dobbeldate men jeg opplevde det sånn ettersom han og kompisen lagde skikkelig middag tilkjæresten og veninna hennes.. Han dro ikke hjem før i 2tiden heller. Reagerte bare da jeg fant ut dette da jeg kom hjem og ikke hadde hørt om det fra han.. Hadde han sagt det hadde det ikke vært noe problem tror jeg.
shuzs Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2012 Dobbeldate er vel å gå langt over streken! Det hadde ikke jeg akseptert! Vanligvis ikke jeg heller... Men så har jeg vært med fyren i 4 år så er kanskje blitt litt naiv?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Det er sikkert veldig vanskelig å måtte tenke på å forlate en man har vært sammen med lenge, men da å du også tenke på hva som er best for deg. Hvis du er usikker på han så syns jeg ikke du fortjener å gå rundt å tenke hva han kan finne på eller hva han gjør hele tiden. Anonym poster: 7f38294522dca6e550d6f5b2fbdc7aac
shuzs Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2012 Det er sikkert veldig vanskelig å måtte tenke på å forlate en man har vært sammen med lenge, men da å du også tenke på hva som er best for deg. Hvis du er usikker på han så syns jeg ikke du fortjener å gå rundt å tenke hva han kan finne på eller hva han gjør hele tiden. Anonym poster: 7f38294522dca6e550d6f5b2fbdc7aac Det var veldig godt sagt.., har det nemlig sånn at når sånne ting skjer tenker jeg veldig mye på alt, Det var leit å høre om det tidligere forholdet ditt, men du har det bedre nå uten noen?
capo Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Det var veldig godt sagt.., har det nemlig sånn at når sånne ting skjer tenker jeg veldig mye på alt, Det var leit å høre om det tidligere forholdet ditt, men du har det bedre nå uten noen? Da er du som meg, klarer ikke å legge det fra meg eller slutte å tenke på det. Det går dypt inn og sårer! Nå har jeg det bedre enn noen gang, med en ny kjæreste, som er helt fantastisk. Jeg la fra meg han forrige og sa til meg selv at jeg fortjener bedre. Det finnes mange der ute som faktisk gjør sitt beste for at du skal ha det bra, så hvis jeg var deg nå ville jeg tenkt meg godt om og funnet ut hva som var best for meg:) Det er veldig leit å gå fra en som man har vært så lenge med, men jeg tipper du blir ganske sliten i hodet og lei av dette?
shuzs Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2012 Jo er Da er du som meg, klarer ikke å legge det fra meg eller slutte å tenke på det. Det går dypt inn og sårer! Nå har jeg det bedre enn noen gang, med en ny kjæreste, som er helt fantastisk. Jeg la fra meg han forrige og sa til meg selv at jeg fortjener bedre. Det finnes mange der ute som faktisk gjør sitt beste for at du skal ha det bra, så hvis jeg var deg nå ville jeg tenkt meg godt om og funnet ut hva som var best for meg:) Det er veldig leit å gå fra en som man har vært så lenge med, men jeg tipper du blir ganske sliten i hodet og lei av dette? Jeg er sliten, absolutt!! Har vært Ganske så tøft nå siste uken hvertfall. Men jeg innbilder meg at jeg overdriver og tenker for mye. Har hørt han si det endel ganger før... Det er også vanskelig å forestille seg et liv uten han og da.. Når vi først har det bra har vi det utrolig bra.!! Men uff,,, føler jeg er blitt tøffel jente :o
capo Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Det skjønner jeg! Ble også fortalt at jeg overdrev og tenkte for mye, måtte bare fokusere på forholdet. Følte meg som en tøffel selv til tider! men jeg sa til meg selv at det var nok. Når du sier at dere har det veldig bra sammen kan det kanskje være verdt å prøve å snakke skikkelig ut med han om det? Hvis han ikke bryr seg og snur temaet rundt har du vel egentlig svaret ditt:/
shuzs Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2012 Det skjønner jeg! Ble også fortalt at jeg overdrev og tenkte for mye, måtte bare fokusere på forholdet. Følte meg som en tøffel selv til tider! men jeg sa til meg selv at det var nok. Når du sier at dere har det veldig bra sammen kan det kanskje være verdt å prøve å snakke skikkelig ut med han om det? Hvis han ikke bryr seg og snur temaet rundt har du vel egentlig svaret ditt:/ Jeg får prøve på det i morgen. Merker jeg gruer meg litt. Føler alltid det er vi kvinner som må ta opp sånne ting!! Hvorfor kan ikke menn ta initativ når de vet de har gjort noe som gjør at partneren blir lei seg. Tusen takk for gode svar setter utrolig stor pris på det under all frustrasjonen!!
capo Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Jeg får prøve på det i morgen. Merker jeg gruer meg litt. Føler alltid det er vi kvinner som må ta opp sånne ting!! Hvorfor kan ikke menn ta initativ når de vet de har gjort noe som gjør at partneren blir lei seg. Tusen takk for gode svar setter utrolig stor pris på det under all frustrasjonen!! Som regel så er det sånn. Desverre så er det ikke alle mannfolk som klarer å se de problemene! Lykke til i morgen! Håper det ordner seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå