wok Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Jeg sitter på Mac, og bruker Internet Explorer, og har vært fornøyd med det. Men i den siste tiden har det skjedd noe rart når jeg går inn på kvinneguidens sider. Jeg skriver inn adressen, og trykker enter. Siden begynner å laste, men før den er ferdig, "popper" det opp en eller flere vinduer der den fortsetter å laste ned kvinneguidens sider. Jeg må så lukke disse for å komme til den første. Minner om slike annonse "pop-ups", men det er hele siden... noen som vet hvorfor, og hvordan jeg kan fikse det (helst det siste, driter egentlig i hvorfor så lenge jeg får ordna det) Det er så irriterende! :-x (Og nå når jeg klikka på smilefjeset poppet en ny side opp igjen, som jeg måtte lukke - grrr)
Mrs. B Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Knskje du skal innstallere Explorer på nytt? Evt. kanskje det hjelper med å slette temp internet files og cookies. Men høres mest ut som det er selve Exploreren din som hikker.
wok Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2004 Jeg har ikke det samme problemer med andre websider, det er det som er litt rart... hver gang jeg klikker på noe på kvinneguidenes sider, skjer dette (som nå når jeg klikket på "svar"). Skal forsøke å slette tempfiler, hvis jeg finner dem (hater sånne tekniske ting!)
wok Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2004 Jeg har tenkt litt, og lurer på om problemet startet da Dr. Greve annonsen kom øverst på siden...? Kan det ha noe med den å gjøre, tro (nå bare tenker jeg høyt her, altså, mulig jeg er helt på jordet med denne teorien) Jeg har nå slettet noen temp og cokies, uten at det hjalp.
Redhead Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Nå hikker det ikke her lenger. Dette har jeg opplevd før. Har vært inne på KG og siden har hoppet slik at "denne siden kan ikke vises"-siden har kommet opp hele tiden. Så tar jeg en pause, og alt ordner seg! Dette gjelder for det meste på KG, men jeg har opplevd det på DOL også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå