AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg ser at de penere blant mine venner ofte får denne kommentaren når de legger ut bilder. Spesielt en uvanlig kjekk og singel venn av meg. Folk skriver sånt til stadighet, "du er verdens vakreste person", "verdens snilleste", "så god mot alle" osv sov. Mens sannheten er at han er en høyst normal person når man ser bort fra utseendet. Med sine gode og dårlige sider som alle andre. Han er absolutt ikke verdens snilleste, men vet å sno folk rundt lillefingeren. Og de lar seg villig sno. Hvorfor er det slik at folk skal legge så mange ekstra egenskaper til en som er pen å se på? Er det sånn at man føler man må rettferdiggjøre seg selv litt, at man ikke bare har falt for et pent ytre? Jeg ser også at folk straks forsvarer ham når han har gjort noe mindre snilt. Mens mer "vanlige" folk straks får høre det hvis de ikke har oppført seg ordentlig. Noen som kjenner slike som slipper unna med alt? Anonym poster: b10ad57765bfbe40613b9c177ba664da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 21. desember 2012 #2 Del Skrevet 21. desember 2012 Sånn holder min søster på 14 år og vennene på også "Du er så pen <3" "Gi deg du da, du er fin både utvendig og innvendig <3" "Retur, vennen" Nesten samme poenget er at det er fjortis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #3 Del Skrevet 21. desember 2012 Sånn holder min søster på 14 år og vennene på også "Du er så pen <3" "Gi deg du da, du er fin både utvendig og innvendig <3" "Retur, vennen" Nesten samme poenget er at det er fjortis. Han jeg snakker om her er i 30-årene, og flere av hans beundrere er enda eldre. Anonym poster: 918b1befac5dcfdb1fc8b5c863d5ecac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. desember 2012 #4 Del Skrevet 21. desember 2012 Fjortis er ikke en alder, det er en sinnstilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 21. desember 2012 #5 Del Skrevet 21. desember 2012 Rent biologisk så er vi nok ikke så pene inni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå