Stjerne Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei. Dette er skikkelig ekkelt! Nå når våren nærmer seg og det begynner å bli varmt, kommer fluene. Greit nok det, men hos meg bosetter de seg i i "sporene" vinduene går i. Når du åpner vinduet og ser på høyre og venstre kant, kryr det av fluer inni der. Antar de legger egg som klekkes nå når det blir varmt. Bor i et gammelt hus med gamle vinduer, og har ikke råd til å skifte de før neste år. Så hvordan skal jeg bli kvitt disse mengdene med fluer som lever inni "vindussporene" mine??? Litt desperat, for jeg får helt noia av krypende, kravlende masser med levende fluer..... Stjerne :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #2 Del Skrevet 13. mars 2004 sprai med radar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriam Skrevet 15. mars 2004 #3 Del Skrevet 15. mars 2004 I blomsterbutikken får du kjøpt maurkverk. Det er bitte små kuler som du drysser f. eks. i en tom fyrstikkeske uten lokk. Middlet er ufarlig. Fluene spiser av dette og dør. Det tar noen dager, men så er du også kvitt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerne Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, det kan jeg prøve. Spørsmålet er om de rekker å legge nye egg før de dør..... Men her skal alt testes! Kan jo ikke gå igjennom hele sommeren med vinduene lukket. Stjerne :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå