Gå til innhold

Blondes do have more fun?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Lurer egentlig bare på en ting jeg.

Hva foretrekker menn, blondiner eller brunetter?

Jeg er nemlig brunette, men planlegger å gå over i de blondes rekker ganske snart, bare for å prøve det liksom.

Klem fra putti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hvilken type menn du liker. icon_wink.gif Menn etter min smak har en tendens til å foretrekke brunetter, eller rødhårede, men også blonde hvis de har en veldig lite bimbo stil. (les: naturlig, ser litt lur ut...)

Har prøvd litt forskjellig hårfarger selv og fikk "skjenn" av mange gutter da jeg fikk blondere hår. "Blond" er vel et skjellsord i enkelte kretser. Så fikk jeg mer draget på andre, men de var som sagt ikke helt i min gate... (pappagutter, dandyer eller militærtyper )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, ja... så er det atter et tema som går på vurderingen om at blondiner oppfattes som mer dumme!! Jeg vil nå heller si at det er din egen holdning (uansett hårfarge) som er avgjørende i denne sammenhengen!

Selv har jeg hatt de fleste hårfarger fra sort til ultra blond... Merker ikke særlig stor forskjell egentlig fordi jeg vet hvem jeg er uansett! Lar ikke hårfargen påvirke personligheten min...

Får mest oppmerksomhet når jeg er lys, men det har vel mest å gjøre med at dette er den fargen jeg kler best pga. hudfarge, øyenfarge etc.

Den fremmhever mine peneste trekk og jeg blir ikke så blek og matt som da jeg hadde sort hår!

Uansett... Jeg vil si at blondiner har igjennom historien fått mest oppmerksomhet (Marilyn Monroe,Pamela Anderson, Madonna+ +)

og men det kan jo nevnes at disse faktisk i virkeligheten er brunetter!!!

Men, men,..... Vi alle har vel forskjellig oppfatning at denne saken!!

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart vi har mest fun!!! icon_biggrin.gif

Men jeg må bare ta med at selv når jeg farget håret mørkebrunt (colafarget) med røde striper, så la jeg ikke merke til noen forskjell i verken hva slagt typer jeg tiltrakk meg eller mengden.

Det er jo også stooooor forskjell på blondiner da. Du har bimboene, som faktisk ofte er blekede og ei naturlige. Også har du de som er naturlig blonde.

Dersom du setter ei naturlig blond kvinne sammen med ei naturlig brunette og ei naturlig rødhåret, så kan jeg ikke tenke meg at det er hårfargen som får gutta til å velge hvem de liker best. Setter du derimot inn ei bleket bimbo, så er det fare for at "macho-gutta" gjerne velger den faike? icon_wink.gif

Det er dessuten ikke sikkert at du kler blondt hår selv om "hvem-som-helst" bleker det. mange blir lett seende enten bimbo ut, eller litt sånn "ups, jeg bommet visst." Det skal jo passe inn til resten av utseendet også.

Vær deg selv du, så får du helt sikkert all den moroa du ønsker deg. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at "langbent blondine" er litt det samme for mange gutter (kanskje ikke menn... icon_wink.gif), som "høy og mørk" er for mange damer.

Altså, litt tiltrekkende å se på, men lite utslagsgivende? Om en person hadde dumpa meg fordi jeg er mørk, hadde det isåfall vært hans tap. icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva MENN liker???

Jo, noen liker blondiner, noen mørke, noen røde.... Noen liker alle, noen går ikke etter kun hårfarge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...