AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Jeg begynner å få følelser for en guttevenn av meg. Han har kjæreste som jeg vet han er vanvittig glad i, og verken han eller jeg ville gjort noe som kunne ødelegge det forholdet. Vi har kjent hverandre i halvannet år og ser hverandre daglig gjennom skole og i helgene. Jeg bryr meg vanvittig mye om han, og vet at han bryr seg og meg og. Likevel sliter det en del på meg at jeg er så glad i en person, som ikke føler det samme om meg. Til tider orker jeg rett og slett ikke å være med han, fordi det blir så slitsomt å konstant sitte med de tankene i hodet, noe som etterlater han litt forvirret. Jeg har på ingen måte tenkt til å prøve meg på han. Tenkte kanskje å holde meg litt på avstand en stund, og muligens vente til disse følelsene gir seg, men vet ikke riktig hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg er så avvisende. Jeg vil selvsagt ikke ødelegge vennskapet vårt, noe jeg antar det ville gjort om jeg skulle fortalt han om følelsene mine. Hvordan skal jeg komme meg over denne gutten jeg ser daglig uten å ødelegge vennskapet vårt? Er forresten 17 år om det skulle være relevant. Anonym poster: 57430521186eb13a3a15a2c2372960cd
Sndr Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Hvis jeg setter meg selv inn i situasjonen til denne gutten, så hadde ikke jeg følt at vennskapet hadde blitt ødelagt selvom en vennine fortalte at hun hadde følelser for meg, tvert imot, ville nok følt en sterkere tilknytning til henne. Men som du sier så har han jo kjæreste, og det er ikke lurt å ødelegge det. Mitt råd ville vært å fortelle han om det, det kan godt hende at han føler akkurat det samme så får han gjøre et valg deretter. En annen ting er at det finnes èn million andre potensielle kjæresten, og følelsene dine for han går over etterhvert. Ønsker deg lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå