Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente med sex, max?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om sengeaktivitetene ikke er supre er det jo bare å kommunisere med hverandre om dette faktisk er noe man vil satse på.

Mhm! Jeg og kjæresten min hadde sex etter et par måneder. Det var fint, men etterhvert så ble det bedre og bedre for vi ble mer kjent osv.

Anonym poster: debe069f0c401b2874c0f6dcda99a6bc

Skrevet (endret)

Et kjærestepar bør ha seksuell kjemi. Det er dumt å bli glad i noen, for så senere å finne ut at man ikke passer sammen i senga. Samtidig er det ikke så romantisk å starte et forhold med en ons. Det tar jeg heller med de deilige hunksene på byen, men som ikke er kjæresteemne. Men poenget er altså hvor lenge man bær vente maks, etter at man har truffet en lovende mann.

Anonym poster: 5f3b3236d8befb654c0216644b708b53

En man er glad i og tiltrukket av er sexen gjerne bra med/blir bra. Men er jo de som ikke har tid til kommunikasjon, lære hverandre å kjenne og sånne tulleting.

Å du er et kjæresteemne ? For mange gutter er du nok bare det de "deilige hunksa" er for deg.

Endret av kristian82
Gjest brutal mann
Skrevet

Et kjærestepar bør ha seksuell kjemi. Det er dumt å bli glad i noen, for så senere å finne ut at man ikke passer sammen i senga. Samtidig er det ikke så romantisk å starte et forhold med en ons. Det tar jeg heller med de deilige hunksene på byen, men som ikke er kjæresteemne. Men poenget er altså hvor lenge man bær vente maks, etter at man har truffet en lovende mann.

Anonym poster: 5f3b3236d8befb654c0216644b708b53

Til begge er kåte samtidig.

Skrevet

Heldigvis er jeg en erfaren tøff dame. Jeg tåler en sånn jævlig runde i senga uten å bli mentalt ødelagt oppi topplokket og miste all sexlyst etterpå på menn generelt...og bli livredd sex etterpå. Jeg tåler det forde jeg har 1000vis av gode sexerfaringer FØR jeg traff den idioten.Så en jævlig opplevelse ødelegger ikke meg...

Men jeg tenker i dag at hadde jeg vært ung og nokså uerfaren og havnet bortti en sånn da...

Så kunne mitt sexliv ha blitt ødelagt i årevis fremover pga 1 meget dårlig opplevelse med sex og en elendig elsker...kall han monster gjerne..

Så tross alt.Var bra det var bare meg som var uheldig og traff på han der, BRA det IKKE var en ung og uerfaren jente.Hun hadde blitt livredd sex etterpå og mistet totalt lysten på alt som heter menn etterpå.

Så jævlig dårlig var han faktisk i sengen...

100 ganger bedre å ligge med en dreven player da og få en god sexopplevelse..

Enn å ligge med en som gir deg en " voldtekts-opplevelse " og ikke aner hva han holder på med.

Tro meg - det er ikke uvanlig at uerfarne menn kan være alltfor hardhendt i senga..advarsel.

Skjønner godt damer vil ha ERFARNE MENN. .

Ja, så "tøff" du når du beskriver en lite optimal sex-opplevelse som en voldtekt. Du tråkker på de som faktisk har opplevd det.

Han hadde jo hatt forhold før deg, så ikke sikkert at han var så dårlig, kanskje det derimot er du som er ræva i senga. Du vet, når det er noe feil med andre, så er det veldig ofte en selv det er noe galt med.

Om du hadde giddet å ta det et par uker å bli kjent med partnere, så kanskje du hadde hatt en bedre sex opplevelse. Det verste jeg vet er "kvinner" som deg, som tror de har oppskriften til god sex etter en natt. Du høres bare utrolig barnslig og umoden ut, voksne folk vet at et bra sexliv er noe som bare blir bedre og bedre etterhvert som man lærer hverandre å kjenne og man finner ut av hverandres preferanser. Du representerer bare det mest nedrige av vestlig søppelkultur. Blargh.

Anonym poster: fbdd3515261f6acad26ae5cc7fc23332

Skrevet

Ja, så "tøff" du når du beskriver en lite optimal sex-opplevelse som en voldtekt. Du tråkker på de som faktisk har opplevd det.

Han hadde jo hatt forhold før deg, så ikke sikkert at han var så dårlig, kanskje det derimot er du som er ræva i senga. Du vet, når det er noe feil med andre, så er det veldig ofte en selv det er noe galt med.

Om du hadde giddet å ta det et par uker å bli kjent med partnere, så kanskje du hadde hatt en bedre sex opplevelse. Det verste jeg vet er "kvinner" som deg, som tror de har oppskriften til god sex etter en natt. Du høres bare utrolig barnslig og umoden ut, voksne folk vet at et bra sexliv er noe som bare blir bedre og bedre etterhvert som man lærer hverandre å kjenne og man finner ut av hverandres preferanser. Du representerer bare det mest nedrige av vestlig søppelkultur. Blargh.

Anonym poster: fbdd3515261f6acad26ae5cc7fc23332

Ja jeg mener han er dritt dårlig i sengen forde han gir meg røff sex uten å spørre engang om det er ok ! Om jeg liker det. Kunn en elendig og egoistisk elsker - gjør sånt uten å vte sikkert at partneren deres liker røff behandling.

For røff behandling kan oppleves som å bli overkjørt.Nesten på grensen til misbruk av en annen kropp.

Enhver idiot burde forstå at man trår litt varsomt frem mot en ny og fremmed partner.Hvis Han ikke forstår det.Så er han jo ELENDIG i sengen i 99% av kvinners vurdering av han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...